Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Er det ikke en resett-funksjon ? ( feks et lite hull hvor du kan bruke ei lita nål ? )

God tur. :)

Jeg skulle bare legge inn noen ekstra sanger, og da fant den en feil så hele greia måtte slettes og gå tilbake til fabrikk instillinger.

Har fått til et eller annet nå, men hva slags musikk som er på den, det er jeg ikke helt sikker på :fnise:

Men det er 815 sanger så da finner vi sikkert noe å høre på ;)

Avreise om tre timer...... :sjenert:

Jeg kommer jo til å være helt borte.. Godt det ikke er jeg som skal kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrev akkurat et drit langt innlegg men det ble borte.. :klø:

Er hvertfall innlosjert på hotellet. Har fått litt opplæring av Sunshine så jeg til og med klarte å komme på nett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet oss til neste overnattingssted. Fikk kjempefint stort rom, med helt fantastisk utsikt.

Skal snart ut å spise, blir nok en biff i dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi i Molde. Ikke like fint hotell her som det vi bodde på i går men helt ok her også.

Har vært på shopping i dag, ble litt babystæsj og masse mammastæsj.

Kjøpte en ny boks med bringebærkapsler og sånn fødselsforberedende olje også.

Aner ikke om det funker men prøver alt ;)

I morgen reiser vi antagligvis hjem om alt går etter planen, gleder meg litt til å komme hjem nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten glemt å fortelle at jeg har fått solgt bilen min.

Så det vil si at forhåpentligvis i neste uke en gang så har jeg ny bil :sjarmor:

Heeeeelt nyyyyyy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å store kineser!!

Jeg har jo bare en og en halv blomst igjen :overrasket:

:dåne:

Jeg har forresten glemt å fortelle at jeg har fått solgt bilen min.

Så det vil si at forhåpentligvis i neste uke en gang så har jeg ny bil :sjarmor:

Heeeeelt nyyyyyy!! :)

Heldiggris!

Hvilken bil? Lurer på å kjøpe meg ny jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Bodillen

Hvilken snasen bil! Av de bilene vi har hatt, er Subare en av de vi har vært mest fornøyd med, sammen med Nissan og Opel.

1 1/2 blomst igjen, Grace - dette går fort, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken snasen bil! Av de bilene vi har hatt, er Subare en av de vi har vært mest fornøyd med, sammen med Nissan og Opel.

1 1/2 blomst igjen, Grace - dette går fort, jo!

Ja den forrige bilen min var også Subaru, genial bil og sopert med firehjulstrekk.

Stilig!

Hva betaler du?

Ehh, veit ikke helt men rundt 250\260 tror jeg. Får gjennom familie skjønner du så det er vel litt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget nettopp at jeg har fått 6000 inn på kto. Ser ut som pengene er fra mamma. Visste hun ville sponse litt babyutstyr, men så mye da gitt?!?!

Får nesten dårlig samvittighet jeg..

Skal reise å hente vogna på lørdag, tror ikke senga har kommet enda så må tilbake å hente den, men det går nok greit. Da blir det to harryturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...