Ephemera Skrevet 7. januar 2008 #1201 Del Skrevet 7. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 7. januar 2008 #1202 Del Skrevet 7. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. januar 2008 #1203 Del Skrevet 7. januar 2008 Neste uke skal jeg være med sambo på forretningsreise, skal bare bo på hotell og kose meg Så deilig! Da kan du bare kose deg masse masse! Fikk nesten solgt bilen min i dag! Men det var bare nesten! Fa**!!! Kjedelig! Prøver å selge bil(er) vi og... Hva slags skal du ha istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1204 Del Skrevet 8. januar 2008 Gjett hvem som sov til tolv i dag? Ingen tvil om at jeg nok er litt sliten...... Sitter å lurer fælt på hvordan det går med Ephemera på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1205 Del Skrevet 8. januar 2008 Får se å komme meg på trening jeg. Har ikke så veldig lyst akkurat nå, men det hjelper vel bare jeg kommer meg dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1206 Del Skrevet 8. januar 2008 Hjemme! Treneren min var innom i dag med sin nesten tre uker gamle baby....... Gjett hvem som ble klar for fødsel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1207 Del Skrevet 9. januar 2008 Var oppe til 05 i natt, fikk ikke sove. Har nok sovnet en gang rundt da og våknet at sambo ropte og lurte på hvor jeg var klokka 8. Typisk at jeg fikk en sånn natt når jeg skal på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1208 Del Skrevet 9. januar 2008 Har kjøpt pysj til lillegutten min: Pysjamas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 9. januar 2008 #1209 Del Skrevet 9. januar 2008 Ntå! Den var søt! Har du forresten lagt planer for hvordan du vil ha det når du føder? Epidural, vann, gamlemåten, etc? Mulig du har skrevet noe om det i bloggen din, men jeg synes den er så "langt unna...!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1210 Del Skrevet 9. januar 2008 Ntå! Den var søt! Har du forresten lagt planer for hvordan du vil ha det når du føder? Epidural, vann, gamlemåten, etc? Mulig du har skrevet noe om det i bloggen din, men jeg synes den er så "langt unna...!" Har ikke skrevet noe om det der heller tror jeg. Jeg planlegger å prøve en naturlig fødsel, evnt med akupunktur. Men er jo liksom vanskelig å velge når man ikke har vært i den situasjonen så får jo se det an. Ut må han jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 9. januar 2008 #1211 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har ikke skrevet noe om det der heller tror jeg. Jeg planlegger å prøve en naturlig fødsel, evnt med akupunktur. Men er jo liksom vanskelig å velge når man ikke har vært i den situasjonen så får jo se det an. Ut må han jo Ja, det som er kommet inn skal man nok klare å få ut, har jeg hørt! Egentlig tror jeg det er like greit at du har den holdningen du har. Selv leste jeg for mange bøker i forkant av min første fødsel, og i de bøkene var det stort sett en standard oppskrift på hvordan en fødsel skulle foregå. Min gikk jo slett ikke sånn som i bøkene, og sjokket og forvirringen var total! Endret 9. januar 2008 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1212 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, det som er kommet inn skal man nok klare å få ut, har jeg hørt! Egentlig tror jeg det er like greit at du har den holdningen du har. Selv leste jeg for mange bøker i forkant av min første fødsel, og i de bøkene var det stort sett en standard oppskrift på hvordan en fødsel skulle foregå. Min gikk jo slett ikke sånn som i bøkene, og sjokket og forvirringen var total! Tror jeg er ganske så "rolig" i forhold til fødselen. Gruer meg ikke spesiellt og tar det som det kommer. Eneste er at jeg syns det virker fryktelig ekkelt å være våken under et keisersnitt, så om det skulle bli så ille at jeg må ha det så håper jeg det blir i full narkose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 9. januar 2008 #1213 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror jeg er ganske så "rolig" i forhold til fødselen. Gruer meg ikke spesiellt og tar det som det kommer. Eneste er at jeg syns det virker fryktelig ekkelt å være våken under et keisersnitt, så om det skulle bli så ille at jeg må ha det så håper jeg det blir i full narkose. Jeg har prøvd begge deler, og jeg må virkelig si at å være våken er å foretrekke! Jeg følte at jeg gikk glipp av fødselen til eldstemann, og jeg var så medtatt og surrete i flere timer etterpå at jeg ikke engang husker mitt første møte med ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 9. januar 2008 #1214 Del Skrevet 9. januar 2008 Det eneste jeg vet om min fremtidige fødsel er at jeg skal ta i mot alt av smertestillende med glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1215 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal på sykehuset i morgen. Pga det prosjektet jeg er med i.. Håper å finne ut hvor stor de antar at lillegutt skal bli. En på et annet forum hadde fått viste at hennes ble på over 5 kilo, og hun hadde fått beskjed om å velge mellom vanlig fødsel og KS. Så jeg vil gjerne ha en pekepinn på hvor stor min godgutt blir. Har hørt mange sier de har målt feil på dem, men da har de heldigvis trodd de skulle veie mye mer enn de gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. januar 2008 #1216 Del Skrevet 10. januar 2008 De sier det er en feilmargin på ca +/- 500 g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #1217 Del Skrevet 10. januar 2008 Synes oftere de blir estimert til å være større enn mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 10. januar 2008 #1218 Del Skrevet 10. januar 2008 De påsto at datteren kom til å være diger da de sjekket rundt åttende svangerskapsmåned, men hun var en lettvekter på 2700g. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. januar 2008 #1219 Del Skrevet 10. januar 2008 Ingen tvil om at jeg også skal ta imot alt av smertestillende med glede hvis jeg skal føde igjen!!!! Himmel... du vet jeg ikke vil skremme deg, Grace, og det er veldig individuelt og jeg ble jo igangsatt med drypp - men det var hundre ganger vondere enn jeg hadde forestilt meg. Men gjør som meg - gå inn i det med den tanken at du skal se etter hvert hvor vondt det blir og hva du trenger. Det er masse folk der som kan gi deg ting etter hvert som du trenger det. Ikke noe man trenger å tenke på eller bekymre seg for på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1220 Del Skrevet 10. januar 2008 ja det blir vel litt sånn. Jeg begynner hvertfall uten og så ser vi an hva som skjer tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg