Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leser sambo bare den siste siden i dagboken din da? ;)

Han leser nok ikke her i det hele tatt. Men litt teit om jeg går fra pc`n med siden oppe.

Men samme er det egentlig for den dumme butikken sendte mail nå om at de ikke hadde den likevel! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinduskarmen

Æsj så dumt! Kanskje du kan få tak i den et annet sted?

Hvordan blokker du ut skoene dine forresten? Har et par i skinnimitasjon jeg gjerne skulle hatt litt større... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så dumt! Kanskje du kan få tak i den et annet sted?

Hvordan blokker du ut skoene dine forresten? Har et par i skinnimitasjon jeg gjerne skulle hatt litt større... :sjenert:

Jeg har kjøpt leather stretch spray fra bianco. Spray på og press på deg støvelettene. Bruk de til de er tørket :)

Funker faktisk veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må de kanskje være i skinn da?

Ja de skal vel egentlig det. Men jeg brukte de på noen med imitasjon for litt siden og det hjalp faktisk litt. Vet ikke om det bare var fordi det ble vått og jeg biet de ut med å bruke de eller om sprayen gjorde at det funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skadet ryggen. Vet ikke om det er muskulært eller om det kan være så ille som skiveutglidning. Vondt som he... hvertfall.

Vurderer en tur til legen etterpå i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da - kom deg til legen du, jo fortere jo bedre. Eller ring direkte til kiropraktor, ikke noe vits i å ha så vondt når de kan gjøre det bedre på null komma niks. God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...