Ephemera Skrevet 15. oktober 2007 #641 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er så mange som er syke for tiden... Jeg har vært nedsyltet i 1 1/2 uke nå og nå har også Ephelille blitt forkjøla... Jeg har perioder hvor jeg føler at jeg begynner å bli bra, men så blir jeg slått helt tilbake igjen. Først vondt i halsen, så snørr og gørr og vondt bak øynene og så hoste om natta. Det er skikkelig gøy... Jeg tror forresten jeg må maile jobben din og be dem åpne msn. Ikke for det, på jobben min har de det enda morsommere, for der har de begynt å sperre enkelte nettsider også! Gleder meg veeeeldig til å begynne å jobbe igjen... Sender deg en mail, jeg! Også har vi jo . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 15. oktober 2007 #642 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det høres ut som en begynnende bihulebetennelse Ephemera Kjør på med nesespray, snyt deg masse og sov med hodet høyt så skal du se det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #643 Del Skrevet 15. oktober 2007 Her sperrer de også noen nettsider, de gjorde det med KG en gang... Gjett om jeg fikk abstinenser!!!! Begynner faktisk å venne meg til å ikke ha msn, men håper jo i og for seg at de åpner det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 15. oktober 2007 #644 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du kan ikke bruke web msn da? Vet det fungerer hos noen som har sperret vanlig msn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. oktober 2007 #645 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det høres ut som en begynnende bihulebetennelse Ephemera Kjør på med nesespray, snyt deg masse og sov med hodet høyt så skal du se det hjelper Jeg har heldigvis ikke vondt i bihulene lenger nå, det var liksom de første dagene. Da lurte jeg på om jeg hadde både bihulebetennelse og halsbetennelse... Nå er jeg "bare" forkjøla liksom... hoster og snørrer... Men nesespray er sikkert lurt! *Løperogsprayer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #646 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du kan ikke bruke web msn da? Vet det fungerer hos noen som har sperret vanlig msn... Niks det er sperret det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. oktober 2007 #647 Del Skrevet 15. oktober 2007 Håper for din del ikke at terminen blir utsatt under UL, kjedelig å måtte legge til dager på nedtellingskalenderen til jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #648 Del Skrevet 15. oktober 2007 Håper for din del ikke at terminen blir utsatt under UL, kjedelig å måtte legge til dager på nedtellingskalenderen til jobben tror jeg kommer til å ta kvelertak på legen om de flytter den "gale" veien! Trodde ikke jeg glede meg så fælt til å komme meg bort fra jobb, men sånn har det faktisk blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #649 Del Skrevet 15. oktober 2007 Sitter å vurerer hva jeg skal ha til middag i dag. Er hjemme alene så jeg kan ta akkurat hva jeg vil.. :klø: Hmmm, pønske pønske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #650 Del Skrevet 15. oktober 2007 Venter på en pakke fra HM, ser på posten at den er innlevert på postterminalen men det har den vært i hele dag... Se å flytt på deg da dumme pakke, du skal jo bare på et postkontor ikke så langt unna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 16. oktober 2007 #651 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå ble jeg innmari nysgjerrig på hva du pønsket ut til middag i går...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #652 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå ble jeg innmari nysgjerrig på hva du pønsket ut til middag i går...? Jeg tok det øverste hylla i fryseren tilbø meg. Det ble potetmos, bernaisesaus og løvbiff Ikke akkurat særlig imponerende, men det smakte ganske godt også gikk det jo temmelig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. oktober 2007 #653 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ang. msn, sjekk denne. Kanskje det funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 16. oktober 2007 #654 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg venter på en pakke fra usa som ble bestilt 21 sept Men H&M pakkene har en lei tendens til å være utrolig trege!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #655 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ang. msn, sjekk denne. Kanskje det funker? Har prøvd den også, den er stengt den og Jeg venter på en pakke fra usa som ble bestilt 21 sept Men H&M pakkene har en lei tendens til å være utrolig trege!! Fikk sms om at min var kommet i stad, men da hadde jeg jo ikke tid til å hente den så får ta det i morgen tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #656 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg skal kjøpe en oppmerksomhet som takk for hjelpen, til to mekanikere som har hjulpet meg. De formelig kastet at de hadde i hendene for å hjelpe meg siden det hastet så jeg syns de fortjener noe. Tenkte å kjøpe enten whiskey eller konjakk men er jo veldig kjedelig om de ikke liker det da. Vil vise at jeg satt veldig pris på hjelpen, uten at det blir helt overdådig. Forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 17. oktober 2007 #657 Del Skrevet 17. oktober 2007 tja... Vanskelig å si egentlig. Men drikker de brun sprit i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #658 Del Skrevet 17. oktober 2007 tja... Vanskelig å si egentlig. Men drikker de brun sprit i det hele tatt? Aner ikke.. Kjenner han ene fra gammelt av og han andre kjenner jeg ikke i det hele tatt. er liksom det som er litt vanskelig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. oktober 2007 #659 Del Skrevet 17. oktober 2007 men dersom de ikke liker det selv så er det jo sikkert alltids kjekt å få fylt opp barskapet til de får gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 17. oktober 2007 #660 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenk om de er tørrlagte alkoholikere, begge to??? Og så sprekker de totalt bare pga deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg