Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har forresten bursdag snart.. Eller ikke veldig snart da, men litt snart :fnise:

Hadde egentlig tenkt å ordne noe store greie, men ser ut som økonomien stopper hele moroa. Men men, får ta det igjen når jeg blir 30 isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, er du snart halvveis!! Det er jo helt sprøtt, synes ikke det er lenge siden du fortalte at du var gravid, jeg.. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BTW - jeg har ikke tilgang til bloggen din..... *hinte*

Joo, du har hatt det hele tiden. Men jeg har lagt deg inn på nytt igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel trening igjen i dag. Syns egentlig det er litt mye men går jo så greit når jeg først er der...

Men må nok snart trappe ned litt.

Får se etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Synes du er så flink som trener nå, jeg! Går ut ifra at det betyr at du er fullstendig sprek i kroppen? Selv hadde jeg problemer med både rygg og bekken under svangerskapene mine, særlig det siste, så det ble mye stillesitting. Det vistes på vekta også... Jeg var feit på ryggen, faktisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du er så flink som trener nå, jeg! Går ut ifra at det betyr at du er fullstendig sprek i kroppen? Selv hadde jeg problemer med både rygg og bekken under svangerskapene mine, særlig det siste, så det ble mye stillesitting. Det vistes på vekta også... Jeg var feit på ryggen, faktisk! :fnise:

Jeg må nok ha dette aktivitetsnivået for å holde kroppen på en nogenlunde fornuftig vekt. Hvertfall siden matinntaket er litt høyere... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Jeg må nok ha dette aktivitetsnivået for å holde kroppen på en nogenlunde fornuftig vekt. Hvertfall siden matinntaket er litt høyere... :fnise:

Ja, det er nok litt farlig å gi faen og tenkte "jeg blir jo feit nå uansett" og bare hive innpå. Da har man i hvert fall et seriøst proble når babyen er ute og det ikke lenger er så trivelig å være "god og rund!"

Flink er du, i hvert fall! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 uker allerede! Snart halvveis, jo. Tida går!

Ja gudene vet hvor tiden blir av..

Jeg syns egentlig det har gått fort, men syns tiden fram til den ordinære Ul`n går uhyre sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...