Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme fra jobb i dag. Begynner å bli forkjølet så fant ut at det var greiest.

Var hos aku i stad og fikk satt noen nåler for det så syns det hjelper litt..

Lyst på disse jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var kjempefine da - drømmer om støvlettene mine om natta jeg også, men med de hvalross-beina her får vi nok vente til over jul :ler:

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De støvlettene var nyyyyydelige, Grace!! Bittelitt for høy hæl til meg, tror jeg.

Jeg har sett meg ut to par støvletter fra Falkanger, men det går ikke an å linke fra den siden. Men nå har de fått inn det ene paret - ganske vanlige sorte støvletter med litt høy hæl - men de var faktisk alt for vid i leggen til meg! Ekspeditrisen sa at jeg hadde et luksusproblem som de fleste andre ikke har - for de fleste opplever gjerne at støvletter blir for trange i leggen... Det andre paret er ankelboots, men de har ikke kommet i butikk ennå.

Begynner å bli noen dager siden jeg har snakket med deg på MSN nå. Har hatt endel besøk i det siste og har også vært borte på besøk til en venninne i hele dag. Savner å prate med deg, vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var skikkelig fine Arwen...

Tilbake på jobb i dag, fortsatt ikke helt i god form men mye bedre!

Tror jeg må reise å kjøpe de støvlettene etter jobb altså.. :fnise:

Liten sykepresang til meg selv.

I morgen skal jeg på sykehuset i forbindelse med det forskningsprosjektet jeg er med i. Er egentlig ganske greit det, får jo noen timer borte fra jobb :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou skrev:
Å, nå fikk jeg skikkelig lyst på nye støvletter :)

He he, ja jeg har tenkt så mye på de støvlettene at jeg ringte å holdt de av nå... :fnise:

Håper jeg får de over leggene... Hvis ikke kjøper jeg de nok likevel og blokker dem...

Alt for nye støvletter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du noe ekstra UL pga det prosjektet?

Er det stork forresten? Jeg var så dårlig når jeg skulle sendt inn papirene at jeg ikke orket tanken på at jeg var gravid en gang, så papirene gikk rett i søpla :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arwen skrev:
Får du noe ekstra UL pga det prosjektet?

Er det stork forresten? Jeg var så dårlig når jeg skulle sendt inn papirene at jeg ikke orket tanken på at jeg var gravid en gang, så papirene gikk rett i søpla :sjenert:

Jepp og jepp. Det er Stork, får to ultralyder via det så det er jo litt gøy. Også er jeg med i et sånt annet prosjekt om noe lunge/hjerte greier også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De støvlettene dine er forresten veldig fine... vet jeg skrev det igår også, men... :ler: De er jo ikke dyre heller! Får nesten lyst på, jeg også... Men jeg liker best litt bredere hæl, ser for meg at de kan bli litt vinglete, men det er sikkert en vanesak... Også er kanskje hælen litt for høy... Men for et nydelig mønster på dem :hjerter: Også utrolig greit at man kunne sjekke lagerstatus på de forskjellige butikkene. Ser at det bare er en butikk her i byen som har igjen i min størrelse, og da "liten lagerbeholdning"... Og Ephemera skal ut og kjøre i ettermiddag... til akupunktøren...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden vi ikke har MSN... Tror du ikke de ekle tollpapirene kom i posten idag?? 1.231 kroner må stakkars meg betale!!!?

Også har jeg så sykt lyst på den mobilen du vet... :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera skrev:
De støvlettene dine er forresten veldig fine... vet jeg skrev det igår også, men... :ler: De er jo ikke dyre heller! Får nesten lyst på, jeg også... Men jeg liker best litt bredere hæl, ser for meg at de kan bli litt vinglete, men det er sikkert en vanesak... Også er kanskje hælen litt for høy... Men for et nydelig mønster på dem :hjerter: Også utrolig greit at man kunne sjekke lagerstatus på de forskjellige butikkene. Ser at det bare er en butikk her i byen som har igjen i min størrelse, og da "liten lagerbeholdning"... Og Ephemera skal ut og kjøre i ettermiddag... til akupunktøren...

:sjenert:

Noe sier meg at du kommer til å ta turen innom der. :fnise:

Ephemera skrev:
Og siden vi ikke har MSN... Tror du ikke de ekle tollpapirene kom i posten idag?? 1.231 kroner må stakkars meg betale!!!?

Også har jeg så sykt lyst på den mobilen du vet... :kaffe:

Å fytti rakkern... For to kjoler???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å fortelle noe fra mandag, jordmor sa jeg måtte holde meg unna gravidsider på nettet.

Hun sa at spesiellt BIM burde vært forbudt.. :fnise:

Jeg sa bare ja, og ok jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...