Grace Skrevet 1. september 2007 Forfatter #341 Del Skrevet 1. september 2007 Har forspist meg på tomatsuppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. september 2007 Forfatter #342 Del Skrevet 2. september 2007 På tide å legge seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. september 2007 #343 Del Skrevet 2. september 2007 God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 2. september 2007 #344 Del Skrevet 2. september 2007 Det ble sent på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. september 2007 Forfatter #345 Del Skrevet 2. september 2007 Det ble sent på deg! Jepp henta sambo på byn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 2. september 2007 #346 Del Skrevet 2. september 2007 Aha!, og du er oppe tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. september 2007 Forfatter #347 Del Skrevet 2. september 2007 Jepp, vært på trav derby:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. september 2007 Forfatter #348 Del Skrevet 3. september 2007 Trodde det skulle bli hyggelig å komme tilbake på jobb i dag, men så grundig feil kan man ta! Her er det bare kjipe tilbakemeldinger på den jobben man gjør, som jeg forøvrig mener er helt feil utregnet. Forbanna drittsted! Nå skal jeg regen ut hvor mange dager det er igjen å jobbe så kanskje jeg blir i bedre humør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. september 2007 #349 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg regnet også ut det etter en møkkauke på jobb. Nå fikk jeg flytte på meg da, så slapp unna billig. Så ble jeg sykemeldt og det er ikke bare moro det heller desverre. Skal du tilbake på møkkajobben etter permisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. september 2007 Forfatter #350 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg regnet også ut det etter en møkkauke på jobb. Nå fikk jeg flytte på meg da, så slapp unna billig. Så ble jeg sykemeldt og det er ikke bare moro det heller desverre. Skal du tilbake på møkkajobben etter permisjon? Forhåpentligvis ikke. De jobbene jeg har hatt hittil har jeg hatt fordi jeg har tjent gode penger. Når permisjonen er over skal jeg søke på en jobb som er noe jeg vil og har lyst til og som nødvendigvis ikke gir samme inntekt som i dag men vil heller trives på jobb å tjene mindre enn å tjene greit å hate jobben. Er så synd for det var så bra her før, men så kom det en teit sjef og ødela hele greia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. september 2007 Forfatter #351 Del Skrevet 3. september 2007 Er bare rundt 125 arbeidsdager igjen til perm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. september 2007 #352 Del Skrevet 3. september 2007 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. september 2007 Forfatter #353 Del Skrevet 3. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. september 2007 #354 Del Skrevet 3. september 2007 :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 3. september 2007 #355 Del Skrevet 3. september 2007 125 dager! Det hørtes lenge ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. september 2007 #356 Del Skrevet 3. september 2007 Synes ikke det var så lenge jeg... Gleder meg til perm jeg også :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. september 2007 Forfatter #357 Del Skrevet 3. september 2007 125 dager! Det hørtes lenge ut... Neeei... Ikke i forhold til å være her hele tiden! Synes ikke det var så lenge jeg... Gleder meg til perm jeg også :juhu: Godt det ikke bare er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. september 2007 Forfatter #358 Del Skrevet 3. september 2007 Skal ut med folk fra det andre forumet mitt. De barnløse.. Gruer meg litt.. Har en sånn merkelig følelse som på en måte sier at jeg har sneket i køen.. Fælt å tenke sånn men mange av de har jo hatt både tre og fire forsøk ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 3. september 2007 #359 Del Skrevet 3. september 2007 Sånn må du ikke tenke! Det er mange grunner til at mennesker sliter med barnløshet. Noen kan kanskje aldri få barn selv om de får all verdens hjelp. Sånn er livet dessverre. Og du må også ta med alderen, jo eldre man blir jo vanskeligere er det. Gled deg over magetrollet ditt du! Det har du all grunn til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. september 2007 #360 Del Skrevet 3. september 2007 Enig med Vampyra! Du må for all del ikke tenke sånn - du har ikke sneket i noen kø og noen blir gravide på første forsøk hjemme, andre trenger litt hjelp, noen trenger masse hjelp og noen får ikke barn uansett hvor mye hjelp de får... Du har bare vært heldig som fikk klaff på første forsøk med prøverør og du har jo gått hele veien dit du også. Så kos deg med at du har baby i magen din nå. Hadde det ikke vært sårere om du skulle sitte der sammen med dem i kveld og være lei deg for at ikke du var gravid heller? Det der er ingenting å ha dårlig samvittighet for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg