Gå til innhold

Gravide Grace.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde man skulle slippe mensen når man ammet jeg. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde man blødde som en foss i lang tid etter fødselen jeg? :klø:

Skrevet

At man blør i opptil seks uker er vanlig, men som en foss er kanskje litt å ta i. Jeg brukte bare truseinnlegg de siste fire ukene.

Skrevet

jeg har vært ferdig med de seks ukene og nå kom mensen.. Helt fantastisk.... :ironi:

Skrevet

Kan jo håpe på at det er siste del av renselsen? Jeg fikk mensen den dagen jeg sa at nå slutter jeg å amme :overrasket:

Skrevet

Kan være men tror ikke det. Har fått satt inn hormonspiral da, kanskje det er den sin skyld.......... :sjenert:

Har fått ordnet lokale til barnedåpen i dag! Veldig glad det er i boks.

Er rett i nærheten her, så det passet perfekt. Billig var det også :)

Skrevet
Jeg trodde man blødde som en foss i lang tid etter fødselen jeg? :klø:

Tror det varierer veldig. Jeg blødde mye... i mange uker, minst fire...

Kan være men tror ikke det. Har fått satt inn hormonspiral da, kanskje det er den sin skyld.......... :sjenert:

Jeg hadde ihvertfall brun spotting en god stund etter at jeg satte inn hormonspiralen. Men det var ikke som å ha mensen da...

Skrevet

har vært på trening og skal på trening :) Tjohei!

Skrevet

Du er så flink! :klappe: Men det føles kanskje godt å få litt tid bare til deg selv innimellom også? Litt velvære! :)

Skrevet
Du er virkelig en aktiv mamma ;)

Turbomamma :fnise:

Du er så flink! :klappe: Men det føles kanskje godt å få litt tid bare til deg selv innimellom også? Litt velvære! :)

Nå har jeg med M på trening da, så blir jo ikke akkurat alenetid men. ;)

Men godt å trene for kroppen ja... selv om det ikke syns en cm en gang....................

Skrevet

God helg Grace! Men du, altså du er jo ikke gravid lenger (så vidt jeg vet :lur: ) Så hvorfor heter da dagboken din Gravide Grace fremdeles? I just wonder! :)

Good helg! :klem:

Skrevet
God helg Grace! Men du, altså du er jo ikke gravid lenger (så vidt jeg vet :lur: ) Så hvorfor heter da dagboken din Gravide Grace fremdeles? I just wonder! :)

Good helg! :klem:

He he, du sier noe der... Kanskje på tide med ny bok..... ;)

Skrevet

Jeg skriver dåpsinvitasjoner så krampen snart tar meg...... :forvirret:

Skrevet (endret)

Du får bare invitere litt færre da vet du :lur:

Har dere planlagt dåpen allerede altså? :klø:

Endret av Sunshine
Skrevet
Du får bare invitere litt færre da vet du :lur:

Har dere planlagt dåpen allerede altså? :klø:

Ja, det er enkelt liksom ;)

Planlagt allerede? Det er i juni da..

Har dere eller du lagd egen invitasjoner?

Nei desverre. Hadde tenkt det men siden jeg ikke har fått begynt å lage takkekort fra fødselen enda så ser jeg min begrensning... Så jeg har kjøpt.

Ble helt enkle hvite kort med sølvskrift og små babyføtter på :)

Skrevet

Vært oppe siden seks. Er en liten fyr som tydligvis vil underholdes hele tiden i dag. Heldigvis gjør vippestolen med lyd og lys den jobben et lite øyeblikk nå..

:Gjesp: Trøtt jeg.

Skrevet

Ah, juni ja. Men jeg er uansett ikke vant med dåp før rundt 6 mnd så det er likevel tidlig for meg :ler:

Jeg trodde fedrene var til for underholdningen jeg :lur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...