Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal tilbake på Pilates trening i dag.

Gleder meg masse! Skal bli så deilig å komme i gang der også.

Selv om jeg har tyvstartet litt på den andre treningen da, for der har jeg vært i tre uker alt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kommer i gang med treningen igjen! Men trodde ikke man skulle trene før 6 uker etter fødsel jeg? Kanskje jeg har misforstått.. Det ville ikke være noe nytt, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kommer i gang med treningen igjen! Men trodde ikke man skulle trene før 6 uker etter fødsel jeg? Kanskje jeg har misforstått.. Det ville ikke være noe nytt, hehe..

Man skal ikke det :fnise:

Er bare jeg som ikke klarte å la være......

Men jeg har vært veldig forsiktig da. Og jeg har ikke trent mage... For det er visstnok det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er det viktig å vente med :Nikke: musklene skal rekke å komme seg på plass igjen. Hadde vel ikke vært så farlig med meg egentlig. Magemusklene mine er jo ikke-eksisterende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du prøve å legge meg til i bloggen igjen...? :sjenert:

Har prøvd nå så se om du får det til ;)

Så fin kjole, jeg sier gå for den :tommelopp:

Betaler du??? ;)

Mandag!!! :hoppe:

Gleder meg!

Hei :goodbye:

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tipse deg om Alveskogen Design. Synes nemlig disse kjolene er finere enn T&T ;)

....i tillegg er de rimeligere :hoppe:

:sikle:

Takk!! De var nyyyydelige! MÅ ha, må ha, må ha!! Grace!!! Har du sett??

:hoppe:

Også at de kan bestilles etter mål! Jeg er høy og er i tillegg manisk når det gjelder lengden på ermene. De må være laaaange!!!

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
De var kjempefine! Hva slags modell bestilte du?

Jeg bestilte sort med gammelrosa kanting og gammelrosa hjerte. Vanlig modell uten splitt. Og med sidde til rett under kneskåla.

Har lyst på en med motsatte farger også, altså gammelrosa med sort kanting og sort hjerte. Men nå det er greit å prøve en først og se om målene passer og sånn, og så kan jeg jo bare bestille en til etterpå. Det er greit å dele opp betalingen litt også :ler: Og så kan jeg tenke meg at de snart er for varme å gå med nå når det nærmer seg vår? Men perfekt å ha hengende i skapet til høsten :jepp: Ba om å få litt ekstra vidde på den for å skjule kosemagen også :ler:

Blir spennende å se hvor lang tid det tar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kuppe dagboka til Grace*

Hadde blitt kjempeglad hvis jeg kunne fått sett bilde når du fikk den. Hørtes veldig fin ut i de fargene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kuppe dagboka til Grace*

Hadde blitt kjempeglad hvis jeg kunne fått sett bilde når du fikk den. Hørtes veldig fin ut i de fargene :jepp:

Det skal vi få ordnet :)

Jeg har alarmert Grace via sms, men hun er visst opptatt... Godt mulig at det er et lite nurk som henger i puppen der... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...