Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh :rødme: Det er nok den søteste babyen jeg har sett på veldig lenge!!

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Jeg tror det hvertfall.. Hun hadde samme sykdom og hadde fått en jente. Stemmer det?

Stemmer heeelt korrekt det, hun ble tatt med keisersnitt på tirsdagen tror jeg det var...... sitter i stor rullestol og har kort brunaktig hår. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer heeelt korrekt det, hun ble tatt med keisersnitt på tirsdagen tror jeg det var...... sitter i stor rullestol og har kort brunaktig hår. :sjenert:

Jepp stemmer det. Snakket ikke med henne men var på et fysio møte sammen henne så da kom jeg på at du kjente henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Jepp stemmer det. Snakket ikke med henne men var på et fysio møte sammen henne så da kom jeg på at du kjente henne :)

Ohh :fnise:

Hvordan går dagene hjemme, sover lille gutten om natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Håper alt er bra med dere?

Jeg har det litt hektisk om dagen, men jeg skal sende pakke til deg så fort jeg rekker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det stort sett i soving og amming om dagen.

Er innom og sjekker dagboka innimellom men rekker ikke skrive som oftest..

Vi har det bra alle tre, eller vi er på bedringens vei så håper å holde oss friske framover. :)

Prøver så smått med litt besøk men merker det er slitsomt, blir nok bedre etterhvert tenker jeg.

Ellers inget nytt herfra, skjer ikke så mye om dagen for å si det sånn.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer også når det roer seg (kanskje det aldri roer seg siden alle skal komme når det roer seg? :ler: )

Kanskje du kan invitere sånn at det er lettere å finne en dag dere orker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne det kan bli slitsomt med besøk i starten - det er jo en helt ny verden for både deg, samboer og ikke minst for Marius!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grace er på sykehuset igjen! Hun var dårlig og hadde nesten 40 i feber i ettermiddag, så de dro for å få tatt noen prøver. Det viser seg at hun har væske i livmoren, så hun har blitt innlagt og skal opereres i kveld :(

Hun har samboeren og Marius med seg på sykehuset da!

Så vi ønsker henne lykke til og god bedring og håper hun snart er frisk og rask igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkert:

Snakket med henne i går, da sa hun at hun var i dårlig form, men at hun trodde det var brystbetennelse.

Håper de fikser henne fort og at hun blir frisk kjapt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...