Gjest ~Milla~ Skrevet 29. februar 2008 #1581 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei, fikk du sove til slutt? Sovnet ikke akkurat når hodet traff puten nei, men fikk iallefall sove noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1582 Del Skrevet 29. februar 2008 La meg ikke før 7, men fikk heldigvis sove da. Og har sovet til nå, så kan ikke klage.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. februar 2008 #1583 Del Skrevet 29. februar 2008 La meg ikke før 7, men fikk heldigvis sove da. Og har sovet til nå, så kan ikke klage.. Så flott, takk for praten forresten.. det var hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 29. februar 2008 #1584 Del Skrevet 29. februar 2008 beina mine ser ut som dine... som fot-ballonger! ikke behagelig. Men det hjelper å ligge, og å ha beina høyt (ihvertfall for en stund). Men nå er det jo ikke så lenge igjen, for deg ihvertfall. Jeg sover kjempedårlig på natten. Stor mage, mye spaking, øm hofte, halsbrann.. you name it. Klarte å hoppe over formiddagsluren i dag, så da håper jeg at jeg får sove bedre i natt. god fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. februar 2008 #1585 Del Skrevet 29. februar 2008 Har du prøvd sånne øvelser for blodsirkulasjonen i beina forresten? Kanskje det kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1586 Del Skrevet 1. mars 2008 Har prøvd å legge inn nytt bilde i bloggen, men det går ikke å laste opp bilder nå.. Gikk ikke i går heller... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. mars 2008 #1587 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 2. mars 2008 #1588 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Grace har blitt mamma!!! :juhu: :rødme: Endret 2. mars 2008 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 2. mars 2008 #1589 Del Skrevet 2. mars 2008 Gutten er 3354 gram og 50 cm lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. mars 2008 #1590 Del Skrevet 2. mars 2008 Hæ? Allerede? Oi, oi! Så fantastisk! :juhu: Gratulerer så masse med den lille gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 2. mars 2008 #1591 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja det gikk fort, vannet hadde gått i går kveld, og jeg fikk melding om at de dro til sykehuset i femtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristaa Skrevet 2. mars 2008 #1592 Del Skrevet 2. mars 2008 Grace skrev på msn til meg i tolvtiden, jeg har sovet med lyd på i hele natt, og våknet av begge mld. Dette gikk jo lynkjapt, vannet gikk jo, men ingen rier da hun sa det var så smått i gang! Deilig at det ikke trakk ut Gratulerer så mye til Grace, gubben og lille A eller S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. mars 2008 #1593 Del Skrevet 2. mars 2008 Høres ut som om det var en ganske enkel fødsel da. Gikk i alle fall fort og greit! Når ble han født da? Nå akkurat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 2. mars 2008 #1594 Del Skrevet 2. mars 2008 Vi vet ikke så mye mer enn at meldinga om at han var født kom fem på ni, så jeg tipper han kom litt før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristaa Skrevet 2. mars 2008 #1595 Del Skrevet 2. mars 2008 Vil ha MMSSSSSS!!!! Og fødselshistorie, hun bør jo logge på snart??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mars 2008 #1596 Del Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer så mye Grace Utrolig morsomt, snakket med Grace her på msn fredag natt og da ble vi enig om at søndag nå idag var en fin dag å føde på, og jaggu hadde jeg rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. mars 2008 #1597 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Og her kommer jeg for å sladre!! Jeg har sovet med mobilen på lydløs (av hensyn til de jeg deler soverom med ), men snakket med Grace på MSN frem til i ett-tiden i natt. Da ville hun ikke skrive noe her ennå, i tilfelle det tok lang tid før noe skjedde. Vannet gikk i går kveld, men hun hadde ennå ikke fått rier i ett-tiden i natt. Hun skulle prøve å legge seg og sove da. Og hun hadde snakket med Riksen og fått beskjed om å komme dit idag kl. 10 dersom hun ikke fikk misfarget fostervann eller tette rier. Og min erfaring - med meg selv og de jeg kjenner - er at ting tar tid... men altså ikke denne gangen SÅ GRATULERER TIL GRACE!!! :juhu: :juhu: :juhu: Jeg fikk den siste meldingen kl. 08.53, så hun har født mellom kl. 05.16 og da en gang. Altså må ting ha gått veldig fort Gutten var 3.354 gram og 50 cm. :) Endret 2. mars 2008 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 2. mars 2008 #1598 Del Skrevet 2. mars 2008 Du er litt sent ute Ephe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristaa Skrevet 2. mars 2008 #1599 Del Skrevet 2. mars 2008 Inne for å litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. mars 2008 #1600 Del Skrevet 2. mars 2008 Du er litt sent ute Ephe Jeg vet jo det da Ephelille våknet en gang etter den første meldingen om at Grace hadde dratt på Riksen. Og så fikk hun sove mellom oss i dobbeltsenga... også våknet vi ikke før nå Også våkner jeg til den sjokkmeldinga!! Men jeg regnet med at hun holdt dere andre oppdaterte også Og det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg