Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Ja det hadde vært kjempekoselig. Men det er to S sentre og det ene frister litt mer enn det andre for å si det sånn ;)

Det som ligger lengst unna meg. :)

Var det jeg tenkte på også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Genialt!

La meg litt over seks i dag, kastet opp i natt.

Vært hos jordmor nå, alt bra. Syns jeg hadde gått opp for mye men er trolig pga at jeg ble veid på en annen vekt sist.HUn syns jeg hadde MYE vann i bena, fikk beskjed om at minste tegn på andre symptomer på SF så skulle jeg ringe føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapsforgiftning får vi håpe du klarer deg uten :kose:

Skal vi si tirsdag? (det er lurt å legge planer. Jeg skulle til byen med lillesky den dagen jeg fødte, vi skulle på middagsbesøk hos en venninne den dagen hun fødte :fnise: så satser på at tirsdag er den store dagen. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svangerskapsforgiftning får vi håpe du klarer deg uten :kose:

Skal vi si tirsdag? (det er lurt å legge planer. Jeg skulle til byen med lillesky den dagen jeg fødte, vi skulle på middagsbesøk hos en venninne den dagen hun fødte :fnise: så satser på at tirsdag er den store dagen. )

Ja! Tirsdag funker bra :)Så om ikke jeg føder før, så kanskje dagen etter... ;)

tja, hvilken dato er tirsdag? kanskje dere heller må legge turen til en dag som passer bedre med min tipping? :lur:

Jammen du har jo ikke gjettet før uken etter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det går plutselig ikke å quote... :klø:

Nei jeg har ikke høyt blodtrykk eller noe annet sånt, men om jeg skulle merke noen andre symptomer måtte varsel lampa i hodet på med en gang.. :)

Har fått sove noen timer nå, skal på trening og så på middag til en venninnen med en liten baby.. Gleder meg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan dere se føttene til Smørbukk!

I følge jordmor er dette ødem 1-2 hvordan ser man ut med 2-3 eller 3 da???

På tide å joine foreningen for de uten ankler... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Her kan dere se føttene til Smørbukk!

I følge jordmor er dette ødem 1-2 hvordan ser man ut med 2-3 eller 3 da???

På tide å joine foreningen for de uten ankler... :fnise:

Smørbukk :fnise: Uff er ikke godt med slike ødemer. Men som du sier grad 3, hmm.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ødem i 3++ og de var omtrent sånn som dine. Det er så utrolig ubehagelig. Du får ligge med beina høyt og tenke på at det ikke er lenge igjen nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...