Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten, 11. mars passer jo kjempebra! :jepp: Da får jo du og lille gutt ha gubben hjemme i over en uke (pga. påska)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre uker går kjempefort, jeg som hadde et svangerskap som jeg er sikker på at varte i godt over 14 måneder synes de siste ukene gikk kjempefort. Så lenge man kunne si maks fem uker så var alt greit syntes jeg :Nikke: *tenke positivt for Grace*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry mitt dårlige humør..

Jeg tror jeg har kommet så langt ned som overhodet mulig.

Bare tanken på å være gravid i en dag til får meg til å ville :spy:

Kroppen ser ut som den er dusja i store plommerøde strekkmerker, og jeg klarer ikke akkurat å glede meg over det. Vet det kommer noe fint ut av dette men det hjelper meg svært lite nå.

Jeg burde vel være den siste som er så utakknemlig for å være gravid men akkurat nå er det bare dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: jeg gruer meg helt vanvittig til å gå gravid igjen. Det er helt håpløst. Jeg hadde ganske myeå gjøre de siste ukene før termin jeg, det hjalp. Skulle faktisk på shopping mandagen fødselen begynnte. Måtte avlyse det da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Bare innom og hilser på! 20 dager igjen, håååper du slipper å gå over tida!!

Strekkmerker er noe møkk. Håper dine blekner fort etterpå. Men jeg skjønner så utrolig godt at det ikke akkurat hjelper på når man er lei og tung og stor og alt på en gang. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at du faktisk kan føde om 6 dager da - i uke 38 - uten at det er noe unormalt eller usannsynlig. Lov å bli lei.

Har du tippeliste forresten?

Jeg tipper at han kommer 8. mars. Føde på kvinnedagen vet du, det gir nok ekstra styrke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad dere forstår.

Blir helt sprø, i alle bøker og på nettet og sånn står det at det er såååå flott å være gravid og du er forelsket i magen din og det er liksom ikke måte på.

Hvorfor har ingen skrevet boken om hvor tungt det er, hvor mindre attraktiv og feit man blir og faktisk fortalt om medaljens bakside?

Ja, jeg skjønner at det meste nok er glemt i dete babyen har kommet, men det hjelper ikke nå.

Jammen dumt jeg ikke kan skrive for hvis ikke skulle jeg skrevet den boka! :fnise:

Hmm tippeliste, nei det har jeg ikke...

Men kan lage.... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om du får barn den 29 februar da Grace, da vil babyen din bare ha bursdag en gang hvert 4 år :fnise:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om du får barn den 29 februar da Grace, da vil babyen din bare ha bursdag en gang hvert 4 år :fnise:

Huff ja, får nå håpe ikke det skjer da... Sikkert ikke så gøy for et barn..

Jeg har egentlig to dager jeg håper han ikke kommer på det er 29 feb og 7 mars.

Borsett fra det er han hjertlig velkommen når som helst.

Helst nå....... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...