Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Men slik jeg har oppfattet det er det ikke så vanlig å jobbe gjennom hele svangerskapet lenger, så du kan absolutt klappe deg selv på skulderen for det. Var du ikke bare 50% sykemeldt en uke eller to?

Jeg får aldri lagt meg selv om jeg er trøtt...

Nei det kan nok stemme det..

Legene og jordmoren min har jo vært helt i sjokk når jeg har sagt jeg jobber 100%. Men det ble nesten tre uker nå på slutten da som jeg har jobbet 50% og det er greit syns jeg.

Fikk mail fra nettbutikken nå om at mobilen er sendt allerede.. Det var kjekt!

Etter å ha gått gjennom regninger og sånn i dag så ser jeg at jeg nok ikke burde kjøpt den men det får gå. Vi lider absolutt ikke om vi må være litt mer sparsomme framover.. Har vært temmelig voldsom pengebruk her siden desember når jeg tenker meg om..

Heldigvis ikke så ille som de på TV3 :fnise:

Blir hvertfall kjempegøy å gi det til han!

Også har jeg funnet en liten pappagave som jeg skal bestille. Ikke at han forventer å få noe, men syns det var en litt morsom idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også har jeg funnet en liten pappagave som jeg skal bestille. Ikke at han forventer å få noe, men syns det var en litt morsom idè.
Koselig! :hjerte: Hva da, hva da? Ikke nysgjerrig nei. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo fortelle deg at drillstaven er en av favorittlekene til Maja for tiden. Når hun ikke spiser på den så sitter hun og nesten-driller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig! :hjerte: Hva da, hva da? Ikke nysgjerrig nei. :lol:

Morgenkåpe. For det brukte han alltid før vi flyttet. Men den han hadde da ble kastet for den var så gammel. Og det er jo viktig at han har morgenkåpe når han må opp om natten med babyen ikke sant?? ;):fnise:

Må jo fortelle deg at drillstaven er en av favorittlekene til Maja for tiden. Når hun ikke spiser på den så sitter hun og nesten-driller :fnise:

Så gøy! Viktig å begynne tidlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti å venta på at posten skulle komme i håp om å få med pakkelapp som kanskje kommer i dag. Skal hente to andre pakker også. Så i stad kom posten endelig og jeg skulle bare ta en kjapp telefon først.

Har nå sittet 17 minutter i kø, og ikke søren om jeg legger på....

Men syns de kan svare snart nå da.......................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig koselig at du kjøper pappa-gave, for som regel er det mor og barn som får gaver som regel, ved fødselen. Så veldig hyggelig at du gir pappa'n gave også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte også på hvordan det gikk med Maja og drillingen, så det var bra med en oppdatering. :tommelsmil:

Og det er jo viktig at han har morgenkåpe når han må opp om natten med babyen ikke sant?? ;):fnise:
Du er lur du! :jepp:

Synes det er veldig koselig at du kjøper pappa-gave, for som regel er det mor og barn som får gaver som regel, ved fødselen. Så veldig hyggelig at du gir pappa'n gave også :)
Enig! :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hektisk dag. Ganske sliten nå.

Skal på sykehuset i morgen, kontroll og UL.

Glad jeg skal dit for har vært litt bekymret for SF de siste dagene.

Kroppen virker bedre nå, men greit å få det sjekket.

Tror jeg skal hoppe til klys alt nå i håp om å få sove tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, en kollega har mistet babyen i magen sin i helgen...

Takler ikke høre om sånt nå, blir så bekymra for junior.

Dette var en spontanabort da, men jeg tenker liksom tusen tanker om det kanskje er noe galt med han...

*gåbortdummetanker*

Glad jeg skal til legen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Men om du føler deg syk så kan det kanskje ha noe av det enorme tempoet du fremdeles holder? Legge seg etter fem om morgenen for eksempel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Men om du føler deg syk så kan det kanskje ha noe av det enorme tempoet du fremdeles holder? Legge seg etter fem om morgenen for eksempel? ;)

:fnise: Ja du sier noe der.. Men jeg var ikke trøtt der og da skjønner du, også var det så morsomt..

Men kommer nok til å merke det når jeg våkner i morra ;)

I morgen er forresten nest siste arbeidsdag.

Onsdag er siste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...