Grace Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #1381 Del Skrevet 1. februar 2008 Da er sambo sendt til utlandet. Han var ikke kjempefornøyd for å måtte reise men det hjelper nok bare han kommer seg fram Ser fram til en rolig helg, tror det blir mye soving her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #1382 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Amme BH`r Ammeinnlegg Ammepute Barnevogn Regntrekk Insekstsnett Vognpose Dyne,laken og dynetrekk til vogna Dyne til sengen Stelleveske Bæresele Bilstol Seng Madrass Laken Dyne og putetrekk Sengekant Sengehimmel Bleier Bleiebøtte Bleiebøtte refill Vaskekluter Badehåndklær Badetermometer Neglesaks Febertermometer Såpe Badebalje Stellebord Våtservietter Sink salve Badeolje Tåteflasker Smokker Lammeskinn Brystsalve Helsetepper Endret 1. februar 2008 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. februar 2008 #1383 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg synes de beste dynene er de fra turiform forresten. De er så fluffy og lette samtidig som de er passe varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #1384 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg synes de beste dynene er de fra turiform forresten. De er så fluffy og lette samtidig som de er passe varme. Hvor har du kjøpt de da? Jeg har kjøpt en i et merke som heter Andungen. Det virka ganske greit men jeg aner jo egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #1385 Del Skrevet 1. februar 2008 Hadde egentlig bestemt meg for å ikke sove på dagen i dag, men ble så veldig trøtt nå.... Også har jeg egentlig vondt i hodet. Kjennes ut sim det kan bli en real hodepine. Burde kanskje fått i meg noe vann når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. februar 2008 #1386 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvor har du kjøpt de da? Jeg har kjøpt en i et merke som heter Andungen. Det virka ganske greit men jeg aner jo egentlig ikke. Fru lyng har de hvertfall, vet noen av babybutikkene har de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #1387 Del Skrevet 1. februar 2008 Fru lyng har de hvertfall, vet noen av babybutikkene har de også. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #1388 Del Skrevet 2. februar 2008 skal på fest med jobben i dag, blir nok tidlig kvelden. Har egentlig ikke lyst men man får vel komme seg ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 2. februar 2008 #1389 Del Skrevet 2. februar 2008 Da står vi i samme situasjon Jeg skal være sjåfør bare for å garantere at vi kommer hjem i kveld (skal en times kjøring unna). Jeg har mest lyst til å holde meg hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #1390 Del Skrevet 2. februar 2008 Da står vi i samme situasjon Jeg skal være sjåfør bare for å garantere at vi kommer hjem i kveld (skal en times kjøring unna). Jeg har mest lyst til å holde meg hjemme... Også så gøy som det er å være sjåfør i dette været.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 2. februar 2008 #1391 Del Skrevet 2. februar 2008 Vel... jeg synes faktisk det er gøy jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #1392 Del Skrevet 3. februar 2008 Naboen har fest, en ganske høylytt en sådan.. Men jeg har ikke tenkt til å klage.. Vurderer å se en film for jeg er ikke trøtt, men hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #1393 Del Skrevet 3. februar 2008 Wohooo! 35!!! Bare 5 uker igjen.. Eller i værste fall 7.. Var en dame som sa til meg i dag at jeg hadde fått fødeansikt! :klø: For da blir visst nesen så bred!??! Jeg syns nesen min er ganske så lik sånn den alltid har vært jeg men.... Men hun mente at jeg umuligens kunne gå lenge før det skjedde noe nå, siden magen både hadde falt ned og fødeansiktet hadde kommet? Ja ja, vi får vente å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 3. februar 2008 #1394 Del Skrevet 3. februar 2008 Fødeansikt? Jaja, kanskje hun har rett? Vent til etter den 7 da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. februar 2008 #1395 Del Skrevet 3. februar 2008 35 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. februar 2008 #1396 Del Skrevet 3. februar 2008 Tiden flyr fort. Tenk, om ikke så lenge så blir det bleieskift på heltid Du får kose deg i tiden som er igjen og se frem til dagen når babyen har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #1397 Del Skrevet 4. februar 2008 Gakk gakk gakk! Jeg går som en gås.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #1398 Del Skrevet 4. februar 2008 Nye magebilder i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. februar 2008 #1399 Del Skrevet 4. februar 2008 *løper inn i bloggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 4. februar 2008 #1400 Del Skrevet 4. februar 2008 Flott mage i bloggen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg