Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg ønske jeg ikke hadde stått opp. Tror jeg har grini 20 ganger siden da..

Siste dråpen var en reportasje på sol om at Halle Berry var så lykkelig som gravid at hun skulle ønske hun kunne være det for alltid....

Er det bare meg som ikke syns det er så jæ*** fantastisk å være stor som et fjell og se ut som en hvit rosin på kroppen?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: vet ikke om du husker meg jeg. Hadde det ikke akkurat storveis jeg heller.

Nei jeg husker det. Men du hadde jo alt det tullet med bekkenet og sånn.

Jeg har jo ikke noe særlige fyskiske plager.

Jeg sutrer jo bare..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrevennen min på et annet forum, som har termin tre eller fire dager etter meg har nå fått babyen sin....

Jeg vil ikke være gravid mer....... :sur:

Kan ikke min baby komme snart også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vente noen uker til synes jeg :Nikke: men en uke eller to for tidlig er greit. :) De er så veldig små og tynne når de blir født såpass for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, snuppa! :klem: Det ordner seg. Og du har lov til å grine og sutre og klage. Husk at det er hormonene som tuller med deg. Duste hormoner... :kjefte:

Du er ei flott jente - som snart skal bli mamma! :hoppe:

Når du er trist og lei, så hjelper det kanskje å tenke på han lille i magen som dere snart får hilse på? Og jeg og Arwen skal på besøøøøøk! :juhu:

Er han aktiv inni der forresten? Bokser og styrer? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er litt bedre nå, er nok mye hormoner som gjør dette her. I så fall så går det vel over etterhvert.

Junior kan nok vente et par uker til ja. Greit å bli litt tjukkere først ;)

I morgen tidlig skal jeg til jordmor, og etter det skal jeg på aku time.

Har et par ærend jeg håpet å få gjort unna i morgen, må bare passe på å komme meg opp tidlig nok..

Huff håper ikke jeg må ta blodprøve i morgen for hun jordmoren jeg skal til da er absolutt ikke flink til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stakk meg heldigvis bare i fingeren.. :)

I dag bare småpusler jeg litt, var hos hun jordmoren og hos aku i stad. Spiste lunsj med sambo ut og tusla litt på noen sentre, men merker handlelysten ikke er så stor enda.. Hvertfall ikke klær til meg selv. ;)

Nå vasker jeg litt babyklær og prøver å rydde litt. Blir små etapper men det går da framover ;)

Babyen ligger forresten fortsatt riktig vei og hodet har festet seg :) Så det er jo i og for seg gode nyheter.

Sambo må reise utenlands med jobben i helgen, og er en smule panisk for at det skal starte en fødsel her mens han er der.

Men om så skulle skje så får han bare komme seg på et fly hjem. Hva er oddsen liksom ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei, min ballongvenn ;)

Skjønner at du er lei, men når han er vel ute vil det være sååå verdt det! :)

Gleder meg til å se deg om en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: Hei, min ballongvenn ;)

Skjønner at du er lei, men når han er vel ute vil det være sååå verdt det! :)

Gleder meg til å se deg om en uke :)

Takk i lige måde. Blir hyggelig.

Hormonelle tårer er endel av "sjarmen" ved svangerskap, dessverre...

Ha en fin dag! :klemmer:

Jo takk det samme! Det hører desverre med i pakka ja. Man føler seg jo forholdsvis teit når man innser at man har brukt en dag på å gråte over strekkmerker.. Det finns jo værre ting, men akkurat der og da skjønner man ikke det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo kommet langt nå da. Under 40 dager igjen, så da har du vel rett til å kalle deg høygravid?

Så flott at babyen ligger rett vei da, og at hodet har festa seg til og med! Her ligger det feil vei... Begynner å bli småbekymra ja...

Jeg griner nesten hver dag jeg. Alltid noe som er trist og leit og dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...