Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil forresten anbefale deg noen gode bomullsboxere i en størrelse for stor til sykehuset og den første tiden hjemme. Var lykkelig for å slippe sykehustrusene, de var forferdelige å ha på. (Lignet avklipte nylonstrømper) Jeg synes de beste er de fra Pierre Robert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forresten anbefale deg noen gode bomullsboxere i en størrelse for stor til sykehuset og den første tiden hjemme. Var lykkelig for å slippe sykehustrusene, de var forferdelige å ha på. (Lignet avklipte nylonstrømper) Jeg synes de beste er de fra Pierre Robert.

De jeg fikk på sykehuset var superdeilige å ha på!! De var grønne i stram, men veeeeldig elastisk netting. Jeg tok med meg noen hjem (....) og jeg vasket dem og brukte dem i begynnelsen. Veeeeeldig lite sexy, men jeg blødde masse og måtte ha store bind... Og disse trusene kjente jeg ikke at jeg hadde på og de satt som støpt og holdt alt på plass. Hadde kjøpt inn endel boxere som jeg gikk over til etter hvert da. Jeg kjøpte fra H&M og var ikke fornøyd med dem. De var litt for lite elastisk liksom og gikk litt for kort oppover magen. Tror de fra Pierre Robert er mye bedre, ja. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Grace skal jo føde på riksen der hvor jeg var, og det var ikke trusene i netting, men i strømpebuksestoff. Skikkelig guffent og hang seg opp og satt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Jeg fikk sånn truse når jeg hadde vært til lap, og står gjerne over å bruke de igjen. For jeg fikk de samme som Arwen skriver om...

Kjøpte en P R boxer forrige uke for å prøve den ut, og den virket kjempegod så det blir definitivt flere av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De til Pierre Robert er gode sånn ellers også. :fnise:

Bra Ephemera og Arwen leser gjennom lista og finner ut om du trenger mer. :jepp:

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De til Pierre Robert er gode sånn ellers også. :fnise:

Bra Ephemera og Arwen leser gjennom lista og finner ut om du trenger mer. :jepp:

Ja det er jo ikke lett å få med seg alt da. Er jo liksom eganske mye som må kjøpes inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amme BH`r

Ammeinnlegg

Ammepute

Barnevogn

Regntrekk

Insekstsnett

Vognpose

Dyne, laken og dynetrekk til vogna

Stelleveske

Bæresele

Bilstol

Seng

Madrass

Laken

Dyne og putetrekk

Sengekant

Sengehimmel

Bleier

Bleiebøtte

Bleiebøtte refill

Vaskekluter

Badehåndklær

Badetermometer

Neglesaks

Febertermometer

Såpe

Badebalje

Stellebord

Våtservietter

Sink salve

Badeolje

Tåteflasker

Smokker

Lammeskinn

Brystsalve

Helsetepper

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigermoren min har litt kontakter så i går var jeg og så på om det var noe jeg trengte fra en babykjede. Fant masse søte håndklær, sengesett etc. som hun skulle kjøpe for meg så fikk hun rabatt.

Har nå fått 6 hettehåndkler, 2 helsetepper, 4 sengesett, 3 pakker med kluter og sånn sprinkelbeskytter for litt over 500,-

:sjarmor: Elsker å spare penger :) Bare håndklene kostet jo 1100,- om jeg skulle kjøpt de i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller Grace - kan du ikke komme på St. Olavs og føde da? Så får du sånne gode truser som jeg fikk :hihi:

Neida, jeg burde jo tenkt på at du får samme type truse som Arwen... Jeg er sikkert litt sliten når jeg sitter og skriver om kveldene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylonstrømpebukse var ikke akkurat fristende :ler: dessuten holdt den ingenting på plass. Nesten så de burde opplyst om det før man skulle føde :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg i alle fall advart hvis jeg skal føde en gang til. Det er sikkert fare for at de har sluttet med de gode trusene her også.

*Vilhagrønnenettingtrusernestegangogså*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylonstrømpebukse var ikke akkurat fristende :ler: dessuten holdt den ingenting på plass. Nesten så de burde opplyst om det før man skulle føde :forvirret:
Holde på plass hva da? :sjokkert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...