Arwen Skrevet 24. januar 2008 #1321 Del Skrevet 24. januar 2008 Du trenger ikke laken til vogna hvis du skal ha lammeskinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. januar 2008 #1322 Del Skrevet 24. januar 2008 Vil forresten anbefale deg noen gode bomullsboxere i en størrelse for stor til sykehuset og den første tiden hjemme. Var lykkelig for å slippe sykehustrusene, de var forferdelige å ha på. (Lignet avklipte nylonstrømper) Jeg synes de beste er de fra Pierre Robert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. januar 2008 #1323 Del Skrevet 24. januar 2008 Vil forresten anbefale deg noen gode bomullsboxere i en størrelse for stor til sykehuset og den første tiden hjemme. Var lykkelig for å slippe sykehustrusene, de var forferdelige å ha på. (Lignet avklipte nylonstrømper) Jeg synes de beste er de fra Pierre Robert. De jeg fikk på sykehuset var superdeilige å ha på!! De var grønne i stram, men veeeeldig elastisk netting. Jeg tok med meg noen hjem (....) og jeg vasket dem og brukte dem i begynnelsen. Veeeeeldig lite sexy, men jeg blødde masse og måtte ha store bind... Og disse trusene kjente jeg ikke at jeg hadde på og de satt som støpt og holdt alt på plass. Hadde kjøpt inn endel boxere som jeg gikk over til etter hvert da. Jeg kjøpte fra H&M og var ikke fornøyd med dem. De var litt for lite elastisk liksom og gikk litt for kort oppover magen. Tror de fra Pierre Robert er mye bedre, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. januar 2008 #1324 Del Skrevet 24. januar 2008 Men Grace skal jo føde på riksen der hvor jeg var, og det var ikke trusene i netting, men i strømpebuksestoff. Skikkelig guffent og hang seg opp og satt dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1325 Del Skrevet 24. januar 2008 Takk for tips. Jeg fikk sånn truse når jeg hadde vært til lap, og står gjerne over å bruke de igjen. For jeg fikk de samme som Arwen skriver om... Kjøpte en P R boxer forrige uke for å prøve den ut, og den virket kjempegod så det blir definitivt flere av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. januar 2008 #1326 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) De til Pierre Robert er gode sånn ellers også. Bra Ephemera og Arwen leser gjennom lista og finner ut om du trenger mer. Endret 24. januar 2008 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1327 Del Skrevet 25. januar 2008 De til Pierre Robert er gode sånn ellers også. Bra Ephemera og Arwen leser gjennom lista og finner ut om du trenger mer. Ja det er jo ikke lett å få med seg alt da. Er jo liksom eganske mye som må kjøpes inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1328 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Amme BH`r Ammeinnlegg Ammepute Barnevogn Regntrekk Insekstsnett Vognpose Dyne, laken og dynetrekk til vogna Stelleveske Bæresele Bilstol Seng Madrass Laken Dyne og putetrekk Sengekant Sengehimmel Bleier Bleiebøtte Bleiebøtte refill Vaskekluter Badehåndklær Badetermometer Neglesaks Febertermometer Såpe Badebalje Stellebord Våtservietter Sink salve Badeolje Tåteflasker Smokker Lammeskinn Brystsalve Helsetepper Endret 25. januar 2008 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. januar 2008 #1329 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Får vi se et lite bilde av den nye bilen? Endret 25. januar 2008 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1330 Del Skrevet 25. januar 2008 Får vi se et lite bilde av den nye bilen? Jepp, må få tatt et etterpå Var for mørkt i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. januar 2008 #1331 Del Skrevet 25. januar 2008 Er du fornøyd med bilen så langt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1332 Del Skrevet 25. januar 2008 Veldig! Deilig å ha ny bil altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 25. januar 2008 #1333 Del Skrevet 25. januar 2008 Det høres herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1334 Del Skrevet 25. januar 2008 Svigermoren min har litt kontakter så i går var jeg og så på om det var noe jeg trengte fra en babykjede. Fant masse søte håndklær, sengesett etc. som hun skulle kjøpe for meg så fikk hun rabatt. Har nå fått 6 hettehåndkler, 2 helsetepper, 4 sengesett, 3 pakker med kluter og sånn sprinkelbeskytter for litt over 500,- Elsker å spare penger Bare håndklene kostet jo 1100,- om jeg skulle kjøpt de i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 25. januar 2008 #1335 Del Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer med ny bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1336 Del Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer med ny bil!!! Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. januar 2008 #1337 Del Skrevet 25. januar 2008 Eller Grace - kan du ikke komme på St. Olavs og føde da? Så får du sånne gode truser som jeg fikk :hihi: Neida, jeg burde jo tenkt på at du får samme type truse som Arwen... Jeg er sikkert litt sliten når jeg sitter og skriver om kveldene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. januar 2008 #1338 Del Skrevet 25. januar 2008 Nylonstrømpebukse var ikke akkurat fristende dessuten holdt den ingenting på plass. Nesten så de burde opplyst om det før man skulle føde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. januar 2008 #1339 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja, nå er jeg i alle fall advart hvis jeg skal føde en gang til. Det er sikkert fare for at de har sluttet med de gode trusene her også. *Vilhagrønnenettingtrusernestegangogså* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. januar 2008 #1340 Del Skrevet 25. januar 2008 Nylonstrømpebukse var ikke akkurat fristende dessuten holdt den ingenting på plass. Nesten så de burde opplyst om det før man skulle føde Holde på plass hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg