Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra!! Nå skal du bare slappe av og nyte den ekstra fritiden :Nikke:

Så bra, Grace! Jeg regner med at du føler deg bra lettet nå. :klemmer:

Kjempelettet!

Virket som jeg kunne få så mye sykemelding jeg ville egentlig men syns 50% er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra! :klappe: Nå er jeg stolt av deg.

Og ikke minst lettet, for jeg har vært litt bekymra for deg og han lille i magen din.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mye nei! :)

Du skal jobbe noen hele dager da skjønner jeg?

Jepp. Også reiser vi jo bort i uke tre så da ble det få arbeidsdager! :sjarmor:

Kjempebra! :klappe: Nå er jeg stolt av deg.

Og ikke minst lettet, for jeg har vært litt bekymra for deg og han lille i magen din.

:kose:

Går nok bedre med oss nå når vi får hvile litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du gikk til legen og at du ble sykemeldt! Du må være lettet nå.

Jeg sliter litt med det samme selv for tiden. Det vil si samvittighet overfor jobben. Jeg føler meg også litt sliten og trøtt, og har en del kynnere i tillegg. Noen av dem med "menssmerter." Jeg blir rådet av KG-venner her om å kontakte legen angående det.

Men jeg har jo bare jobbet tre dager etter jeg var fullt sykemeldt hele desember (for svangerskapskløe), så jeg sitter her med følelser på at jeg iallfall må prøve meg på jobb en liten stund før jeg har en legitim grunn til å kontakte legen - igjen.

Det skal ikke være lett å være "flink pike," men ingen takker oss etterpå dersom vi sliter oss ut for jobben. Vi må bare tenke på det. Pluss at ingenting er mer viktig enn helsa og barna våre.

Så skal jeg prøve å overtale meg selv i løpet av helga om å ringe legen til uka. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok en uke i gang.

31 uker har jeg passert nå, tross alt så har dette faktisk gått fort.

Men å vite at man er gravid fra uke fire kan være lutt slitsomt ingen tvil om det. ;)

Jobber bare to dager denne uken, og skal på Riksen en hel dag for undersøkelser så uka går nok fort.

Neste uke skal jeg være med sambo på forretningsreise, skal bare bo på hotell og kose meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Nå er det ikke lenge igjen, Grace! Og tiden kommer til å gå fort, nå som du ikke trenger å slite i fht jobben.

Skal dere langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere langt?

Ikke så veldig. Skal til Mørekysten. Førde, Ålesund, Molde, Kristiansund og sikkkert noen andre steder jeg ikke kommer på i farten.

(er nok ikke riktig rekkefølge heller ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg holdt av vogn og bestillt seng. Eller nesten bestilt. Må bare klare å skille mellom to farger først så sendes bestillingen ;)

Gleder meg skikkelig til å hente det..... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvilken seng ble det?

Det ble Stokke Sleepi ;) Har egentlig nesten vært eneste alternativet hele tiden, med tanke på plass etc.

Så siden jeg ikke har sett noen andre jeg likte like godt så ble det den.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk innom meg når du er på tur da ;)

Tenkte på det for vi skulle egentlig bo der, men det var fullt på hotellet så jeg tror bare det blir en kort stopp innom forhandleren og så reise videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...