lillesky Skrevet 2. januar 2008 #1161 Del Skrevet 2. januar 2008 Ta deg en tur til legen så finner dere sikkert sammen ut hva som er best for deg. Jeg fikk ikke lov å jobbe så mye jeg ville av legen min så like greit å stille med blanke ark tenker jeg Hør nå på de eldste og erfarne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1162 Del Skrevet 2. januar 2008 Ta deg en tur til legen så finner dere sikkert sammen ut hva som er best for deg. Jeg fikk ikke lov å jobbe så mye jeg ville av legen min så like greit å stille med blanke ark tenker jeg Det er viktig at du har det bra, Grace, for da har babyen det også bra. Og det er det primære nå, ikke jobben. Hør nå på de eldste og erfarne! Ja nå har jeg altså vært flink pike å bestillt legetime. Så får hun vurdere hvor mye det er forsvarlig at jeg jobber. Dere har veldig rett i det dere skriver, men jeg følte litt at jeg burde klart å jobbet fullt den tiden som er igjen. Men det er jo ikke noe nederlag egentlig at jeg ikke fikser det. Nå får junior og jeg gå først, greit å ha litt energi igjen når fødselen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 2. januar 2008 #1163 Del Skrevet 2. januar 2008 Veldig fornuftig, Grace. Da jeg gikk med den eldste ble jeg sykmeldt i 6. måned. Jeg kunne kanskje greid å jobbe lenger, men pendlingen tok fullstendig knekken på meg, og legen var heldigvis enig i at det var for slitsomt. I svangerskap nr 2 var jeg så heldig å ha jobben i gangavstand, og jeg stortrivdes der. Da jobbet jeg frem til 7. måned, men skulle gjerne jobbet lenger. Fare for for tidlig fødsel hindret meg imidlertid i det. Lykke til hos legen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1164 Del Skrevet 2. januar 2008 Takk for det. Måtte le litt i dag morges for jeg fikk sms fra sambo. Teksten var som følger; Kan ikek du føde snart `a? Hadde vært så godt med 14 dager hjemme... Så det er heldigvis flere som syns det var tøft å gå på jobb i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. januar 2008 #1165 Del Skrevet 2. januar 2008 Prøv en 50% sykemelding kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1166 Del Skrevet 2. januar 2008 Prøv en 50% sykemelding kanskje? Ja et eller annet. Greit å trappe ned litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. januar 2008 #1167 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja et eller annet. Greit å trappe ned litt. Ta vare på deg selv og babyen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1168 Del Skrevet 2. januar 2008 Nye bilder i bloggen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. januar 2008 #1169 Del Skrevet 2. januar 2008 *iler inn til bloggen for å se* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. januar 2008 #1170 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg ble 60 % sykmeldt omtrent rundt 30. uke, og det er det lureste jeg har gjort. Du skal jo lade opp energi du nå, ikke bruke opp alt - for fødsel og barseltid tar på, så du kan jo ikke være utslitt før den tid kommer. Måtte humre litt av samboeren din sin kommentar, for min sa akkurat det samme - ordrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. januar 2008 #1171 Del Skrevet 3. januar 2008 Håper du får gehør hos legen. Er jo riktig som angelou og de andre sier; det er nå du skal samle opp krefter. Håper du får en fin dag, Gracevennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 3. januar 2008 #1172 Del Skrevet 3. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1173 Del Skrevet 3. januar 2008 Denne dagboken burde hatt navnet sutre Grace. Mye sutring fra meg om dagen, dere får ha meg unnskyldt. Har sinnsykt vondt i hodet i dag, går ikke over heller. Skal til akupunktur og fotsone senere i dag, håper det hjelper litt. Litt spent på legebesøket i dag også, syns det er vanskelig å sitte å forklare hva som feiler meg. Håper hun legen er ålright hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 3. januar 2008 #1174 Del Skrevet 3. januar 2008 Det går nok bra! Bare forklar at du ikke kan sette ord på det men at du har generelt nedsatt almenntilstand og er konstant sliten og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. januar 2008 #1175 Del Skrevet 3. januar 2008 Konstant sliten og trøtt er grunn nok til sykmelding når du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 3. januar 2008 #1176 Del Skrevet 3. januar 2008 Kloke ord fra damene, Grace. Du ternger ikke ha noen diagnose for å få ta detlitt med ro såpass langt ut i svangerskapet. Jeg mistenker deg for å slite med samvittigheten? Det trenger du ikke. Alt føles mye tyngre når man er gravid. Hjertet jobber f.eks mer enn hva det normal gjør. Det er ingen mening i at du skal slite deg ut i den tiden som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. januar 2008 #1177 Del Skrevet 3. januar 2008 Synes også det virker som du trenger litt tid til å ta deg inn igjen Og til samboeren din: 14 dager hjemme med en nyfødt baby er nok mye roligere enn jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. januar 2008 #1178 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1179 Del Skrevet 4. januar 2008 Dere har så rett som dere kan. Jeg sliter skikkelig med samvittighet ovenfor jobben men som legen sa i går at det burde jeg ikke ha. Så enden på visa er 50% sykemeldt til permisjonen begynner og fritatt for kveldsvakter. Har ikke levert sykemldingen her på jobb enda, men skal gjøre det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 4. januar 2008 #1180 Del Skrevet 4. januar 2008 Så bra!! Nå skal du bare slappe av og nyte den ekstra fritiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg