Grace Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1101 Del Skrevet 20. desember 2007 Ohh my,,,, sååååååå trøtt!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1102 Del Skrevet 20. desember 2007 Ene julegaven til sambo som jeg har bestillt på nettet har ikke kommet enda... Begynner å få litt hetta nå for at den ikke dukker opp før jul. Har kontaktet firmaet for å prøve å få pakkenr, men de skriver de har lang behandlingstid pga julen... Den MÅ jo komme før jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. desember 2007 #1103 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har bestilt kalendere av mini og de har heller ikke kommet *hetta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1104 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har bestilt kalendere av mini og de har heller ikke kommet *hetta* Da kan vi ha pakkepanikk sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. desember 2007 #1105 Del Skrevet 20. desember 2007 Da kan vi ha pakkepanikk sammen! Og i mellomtiden skal jeg bake noen kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1106 Del Skrevet 20. desember 2007 Og i mellomtiden skal jeg bake noen kjeks Det er ca et kvarter i bil hit så du må gjerne komme med varme kjeks;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 20. desember 2007 #1107 Del Skrevet 20. desember 2007 Da hadde jeg også hatt pakkeangst gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1108 Del Skrevet 20. desember 2007 Også er det jo den viktigste gaven av dem alle. Men tro meg, den butikken skal få litt av en regle om ikke pakka komemr til jul! Jeg bestillte den 11, og det er langt før fristen for sending av pakker gikk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. desember 2007 #1109 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan du ikke ringe de og mase? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. desember 2007 #1110 Del Skrevet 20. desember 2007 Slenger meg på i pakkeangsten her. Har bestilt fra babyen til sambo, og den skulle leveres innen en uke, og nå har det snart gått to.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1111 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan du ikke ringe de og mase? Finner bare e-post til de. Teite greier. Slenger meg på i pakkeangsten her. Har bestilt fra babyen til sambo, og den skulle leveres innen en uke, og nå har det snart gått to.... Fælt ikke sant? Værste er at pakken skal leveres hjem til mamma. Og jeg må smugsende sms til henne hver dag for å høre om den har kommet.. Og den er så stor at den må hentes på postkontoret så da må jo pakkelappen komme i morgen for at jeg skal få hentet den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. desember 2007 #1112 Del Skrevet 20. desember 2007 Det er ca et kvarter i bil hit så du må gjerne komme med varme kjeks;) Manglet natron - ingen kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1113 Del Skrevet 20. desember 2007 Manglet natron - ingen kjeks Fikk sjokoladekake isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1114 Del Skrevet 20. desember 2007 Så en oversikt på et annet forum nå, og jeg er visst i tredje trimester alt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1115 Del Skrevet 20. desember 2007 Skal forresten på kontroll igjen i morgen, håper alt er bra da. Har vært litt rar form siste uken så greit å sjekke at alt er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 21. desember 2007 #1116 Del Skrevet 21. desember 2007 Lykke til på kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #1117 Del Skrevet 21. desember 2007 Alt bra på kontroll, det symfysemålet hadde gått ned og lå nå nesten på streken. Glad for det Fikk høre det lille hjertet igjen, er så herlig å høre det slå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. desember 2007 #1118 Del Skrevet 21. desember 2007 Pakkeangsten er avverget her, da lappen lå i postkassa idag :juhu: Nå gjelder det bare å finne postkontoret, som jeg ikke vet helt hvor ligger etter at vi flyttet... Men det burde jo være det minste problemet. Ang. hjertelyd, sambo pleier å lytte på den med en dorull, og her forrige dagen hørte han den faktisk bare med å legge øret til magen også. Og jeg er såååå misunnelig Siste arb.dag før jul Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #1119 Del Skrevet 21. desember 2007 Pakkeangsten er avverget her, da lappen lå i postkassa idag :juhu: Nå gjelder det bare å finne postkontoret, som jeg ikke vet helt hvor ligger etter at vi flyttet... Men det burde jo være det minste problemet. Ang. hjertelyd, sambo pleier å lytte på den med en dorull, og her forrige dagen hørte han den faktisk bare med å legge øret til magen også. Og jeg er såååå misunnelig Siste arb.dag før jul Ha en fin helg Pakkeangst offesiellt avblåst! Pakkelappen har kommet til mamma, heldigvis. Er jo den viktigste julegaven han skal få så godt var det Jeg skal jobbe julaften og i romjula også så er ikke ferie her helt enda, men heldigvis er det snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 21. desember 2007 #1120 Del Skrevet 21. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg