Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter og funderer litt på en pakke jeg har bestillt fra earthglominerals. Fikk sporet den i USA men der står det bare at pakken er: accepted. Og 23/11 som var dagen den ble sendt.

Men på posten får man ikke opp noe.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og funderer litt på en pakke jeg har bestillt fra earthglominerals. Fikk sporet den i USA men der står det bare at pakken er: accepted. Og 23/11 som var dagen den ble sendt.

Men på posten får man ikke opp noe.. :klø:

Og jammen lå pakken i postkassen når jeg kom hjem.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilde lagt ut.

Vi var der i litt over en halvtime, men det viste seg å være omtrent umulig å få sett noe som helst. Babyens ansikt og morkaken lå helt inntil hverandre så vi fikk sett lite.

Jeg måtte opp og hoppe, men ingenting hjalp.

Så nå får vi en ny Ul på torsdag :)

Sier jo ikke nei takk til det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var der i litt over en halvtime, men det viste seg å være omtrent umulig å få sett noe som helst. Babyens ansikt og morkaken lå helt inntil hverandre så vi fikk sett lite.

Jeg måtte opp og hoppe, men ingenting hjalp.

Så nå får vi en ny Ul på torsdag :)

Sier jo ikke nei takk til det....

:hallo:

Sånn var det for oss og... Og når han viste ansiktet stakk han hender og armer oppi ;) Ble sånn at man virkelig må tolke bildene vi fikk med :ler:

Så vi har bestilt UL et annet sted nå (litt seint, men jeg håper det blir bra for det), de tar nemlig 500,- i introtilbud i desember!

Var dere på majorstuaklinikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Sånn var det for oss og... Og når han viste ansiktet stakk han hender og armer oppi ;) Ble sånn at man virkelig må tolke bildene vi fikk med :ler:

Så vi har bestilt UL et annet sted nå (litt seint, men jeg håper det blir bra for det), de tar nemlig 500,- i introtilbud i desember!

Var dere på majorstuaklinikken?

Jepp vi var på Majorstuaklinikken i Oslo.

Hvor skal dere hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp vi var på Majorstuaklinikken i Oslo.

Hvor skal dere hen?

http://www.ultralydklinikken.no/ Hit skal vi. Har ikke hørt om det før, er vel ganske nyåpnet, så jeg er ganske spent :fnise:

Jeg synes det ble så dårlig kontrast på bildene fra Majorstua, ser de som har vært i Tønsberg har mye klarere bilder (som de på nettsiden til Ultralydklinikken). Men det er jo ikke sikkert det har noe med maskinen å gjøre da.

De hadde ledig time allerede fredag, men for at sambo skal slippe å ta fri fra jobb har vi bestilt kveldstime (han har både kveldstimer og åpent noen lørdager).

(jeg har nemlig sett bilder av andre med morkaka foran som har fått veldig fine bilder, og da må jeg prøve igjen, hehe...)

Endret av Opa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ultralydklinikken.no/ Hit skal vi. Har ikke hørt om det før, er vel ganske nyåpnet, så jeg er ganske spent :fnise:

Jeg fikk kjempeklare bilder fra Majorstuaklinikken. Legen hadde sjeldent sett så fine bilder før faktisk.

Han vi var hos var superhyggelig og jeg ser det er han som har startet i Sandvika. Gled deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjempeklare bilder fra Majorstuaklinikken. Legen hadde sjeldent sett så fine bilder før faktisk.

Han vi var hos var superhyggelig og jeg ser det er han som har startet i Sandvika. Gled deg! :)

Åh, så bra! :hoppe: Nå gleder jeg meg! :) (har vært litt redd for at det er en helt fersk en, nemlig :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojj så spennende. Tror Majorstuaklinikken har godt av at de får litt konkurranse på sitt marked. Ikke for det, jeg var fornøyd i dag jeg altså var jo ikke legens feil at babyen leie var vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj så spennende. Tror Majorstuaklinikken har godt av at de får litt konkurranse på sitt marked. Ikke for det, jeg var fornøyd i dag jeg altså var jo ikke legens feil at babyen leie var vanskelig.

Ja, de har godt av litt konkurranse!

Vi var også egentlig fornøyde, vi fikk jo sett tassen, og det er jo som du sier ikke legens feil at morkake og baby var så gode venner :) Men det var liksom så billig da, og det KAN jo hende vi får bedre bilder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har godt av litt konkurranse!

Vi var også egentlig fornøyde, vi fikk jo sett tassen, og det er jo som du sier ikke legens feil at morkake og baby var så gode venner :) Men det var liksom så billig da, og det KAN jo hende vi får bedre bilder :fnise:

Ja jeg skjønner godt at dere vil en gang til :)

Så det var noen på et annet forum som også hadde vært på MK, men var meget misfornøyde. De hadde ikke fått noen bilder og følte at det var svært vanskelig å kommunisere med legen.

Mens jeg syns det var greit.

Så mye kommer nok an på hva man forventer seg og krever tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på 3D UL nr 2. Var ikke så mye bedre i dag men litt. Han viste villig fram armer, ben, føtter og sine edle deler men ansiktet var det heller sparsomt med. Fikk sett det et par ganger da, så er fornøyd. Hovedsaken er at han er frisk har det bra etc, så får han gjemme ansiktet sitt så mye han bare orker ;)

Alt er som vanlig ellers jobber og jobber. Skal på trening i kveld. Det blir deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal egentlig på en julefest med en liten balnding av gale og nye kollegaer i kveld, men vet liksom ikke helt om jeg har lyst.

Har liksom bare fått beskjed om at det er fest fra klokken 19, og hva vil det si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestmet meg for å dra. Tiden da jeg ikke lenger bare kan dra på fest sånn uten videre kommer fort nok så det er bare å hale seg ut av huset.

Sånn sett er fredag dum dag å ha fest på.

Men nå er det lunsj og ryktene sier det er grøt.. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...