Lassie Skrevet 28. november 2007 #1001 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Tittet innom bloggen din nå Endret 28. november 2007 av Lassie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1002 Del Skrevet 28. november 2007 Tittet innom bloggen din nå Hyggelig det. Er ikke så flink til å legge inn noe der, men skal prøve å blir flinkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. november 2007 #1003 Del Skrevet 29. november 2007 Nå funker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1004 Del Skrevet 29. november 2007 For en dag. I dag kommer etterdønningene fra brannen i går.. mas..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 29. november 2007 #1005 Del Skrevet 29. november 2007 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1006 Del Skrevet 29. november 2007 Hva har skjedd? Den brannen på Oslo S i går berører mer enn togene for å si det sånn;) Det gjør at nesten alle våre kunder må ringe hit på en gang. Og da blir det litt mye mas kan man si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 29. november 2007 #1007 Del Skrevet 29. november 2007 Å DEN brannen ja! Den tok nettverket mellom to av våre eksterne kontorer og hovedkontoret. Jeg trodde først det var en spøk da vi fikk beskjeden, men det var utrolig nok sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 29. november 2007 #1008 Del Skrevet 29. november 2007 Mens vi slapp billig unna alt fordi vi har serverne våre i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1009 Del Skrevet 29. november 2007 Mens vi slapp billig unna alt fordi vi har serverne våre i Sverige Ja den toke egentlig ikkevårt heller men mange av smarbeidspartnerene sitt om dere skjønner. Så det ble en hektisk dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1010 Del Skrevet 30. november 2007 Skal på julebord med sambo i dag, men sliter med støvletter. De jeg har passer plutselig ikke..Kan virker som jeg har litt vann i bena. Må reise på et storsenter i lunsjen å se om jeg får tak i nye. Var en ting til jeg skulle ha kjøpt men jeg kommer ikke på hva det er... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. november 2007 #1011 Del Skrevet 30. november 2007 Skal på julebord med sambo i dag, men sliter med støvletter. De jeg har passer plutselig ikke..Kan virker som jeg har litt vann i bena. Må reise på et storsenter i lunsjen å se om jeg får tak i nye. Var en ting til jeg skulle ha kjøpt men jeg kommer ikke på hva det er... :klø: Håper du finner nye støvletter da! Hvis ikke får du bare avspasere resten av dagen og gå og lete Jeg skal også på julebord idag På min jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1012 Del Skrevet 30. november 2007 Håper du finner nye støvletter da! Hvis ikke får du bare avspasere resten av dagen og gå og lete Jeg skal også på julebord idag På min jobb. de hadde de ikek på det senteret jeg var på i stad så må reise på et annet etter jobb. Og det typiske er at jeg ikke helt husker hvor jeg har sett de hen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. november 2007 #1013 Del Skrevet 30. november 2007 Skal du ha flere støvletter? Jeg skulle hatt et par jeg og, et par svarte som ikke er for høye, men ikke for lave. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #1014 Del Skrevet 2. desember 2007 Skal du ha flere støvletter? Jeg skulle hatt et par jeg og, et par svarte som ikke er for høye, men ikke for lave. :klø: De jeg har ble for trange rundt leggen. Sikkert begynt å svelle litt i beina. Men fant støvletter. Dyre forsåvidt men det er vel verdt det. Støvlettene Kjempevanlige, plain svarte støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 2. desember 2007 #1015 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg drømmer om et par fiiiine skikkelig gode støvletter. Men det er jo umulig å finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. desember 2007 #1016 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg drømmer om et par fiiiine skikkelig gode støvletter. Men det er jo umulig å finne Jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. desember 2007 #1017 Del Skrevet 2. desember 2007 Og jeg finner alt for mange fine støvletter... Nye støvletter er en fest! Og man kan aldri få for mange plaine storte støvletter! Jeg hadde det forresten kjempekos på julebordet! Msn'er eller mailer med deg om det senere Håper du også koste deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #1018 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg drømmer om et par fiiiine skikkelig gode støvletter. Men det er jo umulig å finne Jeg og!! Jeg er veldig fornøyd med de jeg kjøpte nå, men det er klart at når man kjøper støvletter til 1700,- så burde de være både gode og fine. Og ikke minst ha kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. desember 2007 #1019 Del Skrevet 3. desember 2007 Støvletter er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #1020 Del Skrevet 3. desember 2007 1 dag igjen til 3D ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg