Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #981 Del Skrevet 28. november 2007 Får jeg se link til rekkehuset? Eller ligger det i bloggen kanskje? Hva med å se etter bolig der pappan min bor? Er ikke langt fra Oslo og der finner man alt. Det er en mulighet men jeg tror jeg helst vil bo i nærheten av der vi bor nå. Rekkehus er en bra ting *vilogsåselink* Legger ut link i bloggen. Det er mye rimeligere å kjøpe seg noe utover her jeg bor, vet du... Det er nok sant men i alle dager for en reisevei til jobben.. Eller her jeg bor! Her kan dere nesten få et slott til samme prisen som en 1-roms på Løkka. Slott hadde vært noe... Njæs... kom til Trondheim du, Grace! Fikser du meg jobb da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 28. november 2007 #982 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Du, søsteren min bor og jobber i samme by som deg, likevel bruker hun like lang tid på å komme seg på jobb som vi gjør dit herfra... Den største forskjellen er faktisk bare at hun betaler over dobbelt så mye for å bo. Endret 28. november 2007 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. november 2007 #983 Del Skrevet 28. november 2007 [quote name='Grace' date='28.11.2007 (08:25) ' Fikser du meg jobb da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. november 2007 #984 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg bruker 30 minutter til Bryn herfra ikke så galt når man får enebolig uten husleie for det samme som rekkehus i Oslo. *vil ha koselig nabo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #985 Del Skrevet 28. november 2007 Du, søsteren min bor og jobber i samme by som deg, likevel bruker hun like lang tid på å komme seg på jobb som vi gjør dit herfra... Den største forskjellen er faktisk bare at hun betaler over dobbelt så mye for å bo. Joa, men jeg bruker 6 minutter til jobb fra der jeg bor nå. Men jeg betaler nok ganske mye for å bo akkurat der ja. [quote name='Grace' date='28.11.2007 (08:25) ' Fikser du meg jobb da? Jadda!! Og hvis jeg vinner i lotto så kan du få jobben min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #986 Del Skrevet 28. november 2007 Har forresten kastet opp tre netter på rad, så jeg er for tiden uvenner med sønnen min Kvalm som søren nå også. Har jo hørt om folk som blir dårlige i slutten av svangerskapet. Men jeg er jo ikke akkurat i sluttfasen enda da.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. november 2007 #987 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har faktisk også merkt tendenser til kvalme i det siste... Kan ikke vente lenge med frokost om morgenen. Og så har jeg blitt trøtt igjen Trodde det også ikke skulle komme før helt på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #988 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har faktisk også merkt tendenser til kvalme i det siste... Kan ikke vente lenge med frokost om morgenen. Og så har jeg blitt trøtt igjen Trodde det også ikke skulle komme før helt på slutten Jeg er også trøtt men vet ikke helt om det kommer av været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 28. november 2007 #989 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg synes det er litt tidlig å begynne å krangle med sønnen din allerede altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #990 Del Skrevet 28. november 2007 Syns du det altså? Jeg syns det er litt tidlig at han plager moren sin jeg. Trodde slikt kom i tenårene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #991 Del Skrevet 28. november 2007 Nytt magebilde i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. november 2007 #992 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg er også trøtt og har kjent små antydninger til kvalme... Trodde virkelig jeg var over det der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. november 2007 #993 Del Skrevet 28. november 2007 Har vært trøtt hele tida jeg... Og i dag var jeg jammen meg kvalm også... Kanskje det er vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 28. november 2007 #994 Del Skrevet 28. november 2007 Omgangssyke... Det smitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. november 2007 #995 Del Skrevet 28. november 2007 Smitter gjennom KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. november 2007 #996 Del Skrevet 28. november 2007 Kan jeg få tilgang til bloggen din? *smiske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. november 2007 #997 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vil også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 28. november 2007 #998 Del Skrevet 28. november 2007 Så fin og gravid du er!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #999 Del Skrevet 28. november 2007 Kan jeg få tilgang til bloggen din? *smiske* Det har du. Funker det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1000 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vil også... Du har tilgang nå. Så fin og gravid du er!!!! Det var pent sagt. Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg