Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Får jeg se link til rekkehuset? Eller ligger det i bloggen kanskje?

Hva med å se etter bolig der pappan min bor? Er ikke langt fra Oslo og der finner man alt.

Det er en mulighet men jeg tror jeg helst vil bo i nærheten av der vi bor nå.

Rekkehus er en bra ting ;)

*vilogsåselink*

Legger ut link i bloggen.

Det er mye rimeligere å kjøpe seg noe utover her jeg bor, vet du...

:kyss:

:fnise: Det er nok sant men i alle dager for en reisevei til jobben..

Eller her jeg bor! Her kan dere nesten få et slott til samme prisen som en 1-roms på Løkka. :fnise:

Slott hadde vært noe... :fnise:

Njæs... kom til Trondheim du, Grace! :jepp:

Fikser du meg jobb da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bodillen

Du, søsteren min bor og jobber i samme by som deg, likevel bruker hun like lang tid på å komme seg på jobb som vi gjør dit herfra... Den største forskjellen er faktisk bare at hun betaler over dobbelt så mye for å bo.

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 30 minutter til Bryn herfra :sjarmor: ikke så galt når man får enebolig uten husleie for det samme som rekkehus i Oslo. *vil ha koselig nabo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, søsteren min bor og jobber i samme by som deg, likevel bruker hun like lang tid på å komme seg på jobb som vi gjør dit herfra... Den største forskjellen er faktisk bare at hun betaler over dobbelt så mye for å bo.

Joa, men jeg bruker 6 minutter til jobb fra der jeg bor nå.

Men jeg betaler nok ganske mye for å bo akkurat der ja.

[quote name='Grace' date='28.11.2007 (08:25) '

Fikser du meg jobb da? ;)

Jadda!! Og hvis jeg vinner i lotto så kan du få jobben min! :jepp:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten kastet opp tre netter på rad, så jeg er for tiden uvenner med sønnen min :fnise:

Kvalm som søren nå også. Har jo hørt om folk som blir dårlige i slutten av svangerskapet. Men jeg er jo ikke akkurat i sluttfasen enda da.......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk også merkt tendenser til kvalme i det siste... Kan ikke vente lenge med frokost om morgenen. Og så har jeg blitt trøtt igjen :( Trodde det også ikke skulle komme før helt på slutten :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk også merkt tendenser til kvalme i det siste... Kan ikke vente lenge med frokost om morgenen. Og så har jeg blitt trøtt igjen :( Trodde det også ikke skulle komme før helt på slutten :forvirret:

Jeg er også trøtt men vet ikke helt om det kommer av været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...