Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Gjør ikke noe om det er mørkt da! Er nok ikke så bekmørkt i byen som her ute på landet.

Vi var ute på landet med min niese, og det første hun sa på kvelden da vi gikk ut var: Se! Stjerner!!

Hun er ikke vant til å se stjerner i tjukkeste Oslo. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tydeligvis noe i den bloggen som jeg ikke burde se :fnise: Får vel glemme det, for jeg får fremdeles ikke opp noen blogg med ditt navn på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis noe i den bloggen som jeg ikke burde se :fnise: Får vel glemme det, for jeg får fremdeles ikke opp noen blogg med ditt navn på...

Merkelig. har lagt deg til mange ganger. Og nå gjorde jeg som VImse skrev på ris og ros. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått strekkmerker... :grine:

Vet det sies at kremer etc ikke hjelper, men har likevel gått til innkjøp av en "strekkmerkekrem"

Vil ikke ha flere... :grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått strekkmerker... :grine:

Vet det sies at kremer etc ikke hjelper, men har likevel gått til innkjøp av en "strekkmerkekrem"

Vil ikke ha flere... :grine::grine:

Så kjedelig, men er redd det ikke er mye du kan gjøre med det, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det hjalp å sutre litt.... :fnise:

Tihi, det er det alltid :ler:. Jeg har fått alle strekkmerkene sist på puppene jeg, da... Greit de fylles opp igjen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Sikler på et rekkehus som er til salgs ganske nærme der vi bor nå.

Ser veldig fint ut på nettet hvertfall. Er spent på å se om det blir solgt de neste dagene.

Har egentlig ikke planer om å flytte enda, men ble litt gira når jeg så dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner ofte med at man egentlig ikke har tenkt å kjøpe nytt, men finner noe man har lyst på... Så hvorfor ikke dra og se i alle fall. Ikke sikkert det er noe du/dere har lyst på når det er på tide å kjøpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner ofte med at man egentlig ikke har tenkt å kjøpe nytt, men finner noe man har lyst på... Så hvorfor ikke dra og se i alle fall. Ikke sikkert det er noe du/dere har lyst på når det er på tide å kjøpe ;)

Jepp, skal vente å se om det blir lagt ut flere visningsdatoer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg se link til rekkehuset? Eller ligger det i bloggen kanskje?

Hva med å se etter bolig der pappan min bor? Er ikke langt fra Oslo og der finner man alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...