lillesky Skrevet 26. november 2007 #961 Del Skrevet 26. november 2007 Gjør ikke noe om det er mørkt da! Er nok ikke så bekmørkt i byen som her ute på landet. Vi var ute på landet med min niese, og det første hun sa på kvelden da vi gikk ut var: Se! Stjerner!! Hun er ikke vant til å se stjerner i tjukkeste Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2007 #962 Del Skrevet 27. november 2007 Det er tydeligvis noe i den bloggen som jeg ikke burde se Får vel glemme det, for jeg får fremdeles ikke opp noen blogg med ditt navn på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #963 Del Skrevet 27. november 2007 Det er tydeligvis noe i den bloggen som jeg ikke burde se Får vel glemme det, for jeg får fremdeles ikke opp noen blogg med ditt navn på... Merkelig. har lagt deg til mange ganger. Og nå gjorde jeg som VImse skrev på ris og ros. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #964 Del Skrevet 27. november 2007 Har fått strekkmerker... Vet det sies at kremer etc ikke hjelper, men har likevel gått til innkjøp av en "strekkmerkekrem" Vil ikke ha flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. november 2007 #965 Del Skrevet 27. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2007 #966 Del Skrevet 27. november 2007 Har fått strekkmerker... Vet det sies at kremer etc ikke hjelper, men har likevel gått til innkjøp av en "strekkmerkekrem" Vil ikke ha flere... Så kjedelig, men er redd det ikke er mye du kan gjøre med det, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #967 Del Skrevet 27. november 2007 Så kjedelig, men er redd det ikke er mye du kan gjøre med det, vennen Nei, men det hjalp å sutre litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2007 #968 Del Skrevet 27. november 2007 Nei, men det hjalp å sutre litt.... Tihi, det er det alltid . Jeg har fått alle strekkmerkene sist på puppene jeg, da... Greit de fylles opp igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #969 Del Skrevet 27. november 2007 Sikler på et rekkehus som er til salgs ganske nærme der vi bor nå. Ser veldig fint ut på nettet hvertfall. Er spent på å se om det blir solgt de neste dagene. Har egentlig ikke planer om å flytte enda, men ble litt gira når jeg så dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 27. november 2007 #970 Del Skrevet 27. november 2007 Det er jo riktig tid å kjøpe nå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #971 Del Skrevet 27. november 2007 Det er jo riktig tid å kjøpe nå også Joa men da må vi jo selge også da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2007 #972 Del Skrevet 27. november 2007 Det begynner ofte med at man egentlig ikke har tenkt å kjøpe nytt, men finner noe man har lyst på... Så hvorfor ikke dra og se i alle fall. Ikke sikkert det er noe du/dere har lyst på når det er på tide å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #973 Del Skrevet 27. november 2007 Det begynner ofte med at man egentlig ikke har tenkt å kjøpe nytt, men finner noe man har lyst på... Så hvorfor ikke dra og se i alle fall. Ikke sikkert det er noe du/dere har lyst på når det er på tide å kjøpe Jepp, skal vente å se om det blir lagt ut flere visningsdatoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. november 2007 #974 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde masse strekkmerker rett etter fødselen, men kan nesten ikke se de nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #975 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde masse strekkmerker rett etter fødselen, men kan nesten ikke se de nå Det var godt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. november 2007 #976 Del Skrevet 27. november 2007 Får jeg se link til rekkehuset? Eller ligger det i bloggen kanskje? Hva med å se etter bolig der pappan min bor? Er ikke langt fra Oslo og der finner man alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. november 2007 #977 Del Skrevet 27. november 2007 Rekkehus er en bra ting *vilogsåselink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 27. november 2007 #978 Del Skrevet 27. november 2007 Det er mye rimeligere å kjøpe seg noe utover her jeg bor, vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. november 2007 #979 Del Skrevet 27. november 2007 Eller her jeg bor! Her kan dere nesten få et slott til samme prisen som en 1-roms på Løkka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. november 2007 #980 Del Skrevet 27. november 2007 Njæs... kom til Trondheim du, Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg