Grace Skrevet 22. november 2007 Forfatter #921 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg svarte der også jeg Prøver bare å samle meg så jeg husker alt jeg skal ha med. Har ikke bil for tiden heller, så jeg må ut å gå i snøen. *syte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2007 Forfatter #922 Del Skrevet 22. november 2007 Da har jeg et grønt skjema og et blått skjema, eks antall brev fra forskjellige leger og den boka hun jordmoren fyllte ut sist. Har jeg glemt noe nå så får det være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. november 2007 #923 Del Skrevet 22. november 2007 Urinprøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. november 2007 #924 Del Skrevet 22. november 2007 God tur og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2007 Forfatter #925 Del Skrevet 22. november 2007 Urinprøve? Ja det huska jeg også da God tur og lykke til! Takk. Det gikk bra. Vi har vel fortsatt ikke helt kjemien men det gikk helt fint. Så blir det nok bare en eller to ganger til jeg må til henne før jeg føder så det skal nok gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. november 2007 #926 Del Skrevet 22. november 2007 Det er slitsomt å ikke ha kjemi, men det er jo bare for en kort periode. Det er verre hvis man ikke har kjemi med helsesøster etter fødselen, for der er man mye i starte takk og pris har det gått bra her, men jeg kjenner at jeg foretrekker hun ene over hun andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2007 Forfatter #927 Del Skrevet 22. november 2007 Det er slitsomt å ikke ha kjemi, men det er jo bare for en kort periode. Det er verre hvis man ikke har kjemi med helsesøster etter fødselen, for der er man mye i starte takk og pris har det gått bra her, men jeg kjenner at jeg foretrekker hun ene over hun andre. Jeg har truffet en dame på helsestasjonen som jeg tror er helsesøsteren og hun kjente visst både moren og onkelen min. Og hun likte jeg veldig godt, så tror det kommer til å bli mindre problematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. november 2007 #928 Del Skrevet 22. november 2007 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. november 2007 #929 Del Skrevet 22. november 2007 Godt at det gikk bra. Noen forslag om hvor vi kan spise vi 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. november 2007 #930 Del Skrevet 22. november 2007 Så flott at det gikk bra og at du ikke har så mange kontroller igjen hos henne. Selv er jeg litt usikker på JM her og for jeg synes kanskje at hun stressa meg mer enn godt var i første svangerskap og nå skal jeg til henne igjen. Men nå skal jeg ikke til henne før den 6. desember og det er jo ikke så hyppige kontroller som andregangs, så det skal nok sikkert gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2007 Forfatter #931 Del Skrevet 22. november 2007 Godt at det gikk bra. Noen forslag om hvor vi kan spise vi 3? Hmm, Ikke sann på strak arm nei. HVor tenker du da? Oslo? Lillestrøm? Så flott at det gikk bra og at du ikke har så mange kontroller igjen hos henne. Selv er jeg litt usikker på JM her og for jeg synes kanskje at hun stressa meg mer enn godt var i første svangerskap og nå skal jeg til henne igjen. Men nå skal jeg ikke til henne før den 6. desember og det er jo ikke så hyppige kontroller som andregangs, så det skal nok sikkert gå bra. Jeg syns generellt de stresser så mye jeg. De legen jeg var hos med denne luftveisinfeksjonen også. De oppførte seg jo som om gravide var av glass og måtte passes på 24 t i døgnet. Jeg føler liksom at så lenge jeg er i fin form og man merker at babyen er aktiv etc så er vel det tegn godt nok på at ting er bra? Også får man heller ta bekymringene om man faktisk blir dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. november 2007 #932 Del Skrevet 22. november 2007 Lillestrøm har jeg vært lite, så vi kan gjerne dra dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2007 Forfatter #933 Del Skrevet 22. november 2007 Lillestrøm har jeg vært lite, så vi kan gjerne dra dit! De har jo Big Horn f eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. november 2007 #934 Del Skrevet 22. november 2007 Så fint at det i alle fall gikk bedre enn forventet hos JM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. november 2007 #935 Del Skrevet 22. november 2007 Big Horn i Lillestrøm høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 22. november 2007 #936 Del Skrevet 22. november 2007 Gratulerer med dagen som var... Først for tidlig ute, så for sent.. hehe.. Og masse god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 22. november 2007 #937 Del Skrevet 22. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. november 2007 Forfatter #938 Del Skrevet 23. november 2007 Sovet litt lenge i dag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 23. november 2007 #939 Del Skrevet 23. november 2007 Er du nettopp oppe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. november 2007 Forfatter #940 Del Skrevet 23. november 2007 Nei jeg hadde vært oppe litt da.. Men gange nettopp ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg