Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Hvordan skal dere feire dagen? Får du :gratulerer: og :gave: og :dagens-rose: og god :spise: av din kjære?

Det blir nok hjemme ganske stille og rolig.

Siden jeg fortsatt er syk.

Mamma og svigerforeldrene mine kommer på besøk, så de har med kake.. :fnise: Har egentlig fått gave av sambo allerede for jeg fikk jo den Dolce & Gabbana klokken i sommer som bursdagsgave, men jeg er jo så bortskjemt at det vanker nok en liten presang til.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniker (i ordets rette forstand :fnise:) inn ogs ønsker deg god bedring og ikke minst GRATULERER MED DAGEN!

Takk og takk! :-)

-------------------------------------------------------------------------

Fikk nettopp blomster og en pose med hudpleieprodukter levert på døren! Så koselig altså...

Men nå er det vel på tide å få på seg noe annet en joggingsen og gjøre klart for besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg: GRATULERER MED DAGEN!!! :flagg:

Så kjedelig å være syk på bursdagen sin. Håper du blir dullet ordentlig med av besøket da.

:klemmer:

Gratulerer med dagen! :)

Takk takk :)

Kjedelig å være syk ja, men men sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle hyggelige bursdagshilsner.

Jeg ble 25 for de som lurer på det:)

Nok en natt med mye hosting og lite søvn. En slektning av samboeren min er jordmor og han hadde snakket med henne i stad, så nå må jeg til legen igjen. Det er visst noe man kan få for hosten selv om man er gravid og det er visst absolutt ikke bra å gå med så sterk hoste over lang tid da det kan starte fødselen.

Så da ble hvertfall jeg overbevist om at det er greit å ta seg en tur til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det visste ikke jeg, at det kan være farlig å hoste mye? Ja, ja godt jeg ikke visste det da jeg dreiv å hosta som verst forrige uke!

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte farlig er det visst ikke, men over lang tid med drøy hosting kunne det i værste fall starte fødselen og det hadde jo vært litt tidlig.....

Men fikk hostedempende så da får vi se. Har sovet halvannen time nå på dagen og gleder meg egentlig til natten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg er ca. verdens tregeste person, så gratulerer jeg med dagen som var i går! Håper du er bedre i formen, og at du hadde en flott dag på tross av sykdom.

Stor :klem: fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til jordmor i morgen. Temmelig spent på hvordan det blir.

Som nevnt tidligere føler jeg ikke akkurat noe særlig god kjemi mellom oss. Så jeg håper morgendagens møte blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kan man bytte jordmor?

Dette er gjennom bydelen da, og det er visst bare henne der. Så hvis jeg skal bytte så tror jeg at jeg må gå privat.

Nå skal jeg jo ha halvparten av de resterende kontrollene på Riksen så det er ikke så ille, men er hun skikkelig dust i morgen tror jeg heller jeg tar de kontrollene som skulle vært hos henne på Volvat isteden.

Men jeg skal la henne få en sjanse hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har visst ikke hengt med her fra starten jeg merker jeg... :sjenert:

Du har blitt gravid med prøverør, sant? Hva var årsaken til at det ble prøverør på dere?

Lykke til hos jordmor i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har visst ikke hengt med her fra starten jeg merker jeg... :sjenert:

Du har blitt gravid med prøverør, sant? Hva var årsaken til at det ble prøverør på dere?

Lykke til hos jordmor i dag da!

Svarer i dagboken din jeg så blir det litt enklere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...