Grace Skrevet 18. november 2007 Forfatter #881 Del Skrevet 18. november 2007 Da blir det litt fri da Joa men heller jobb enn å hoste meg i hjæl sånn som nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 18. november 2007 #882 Del Skrevet 18. november 2007 Joa men heller jobb enn å hoste meg i hjæl sånn som nå.. Ja skjønner det Ikke gøy å være skikkelig syk uansett om man har fri eller ikke God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. november 2007 Forfatter #883 Del Skrevet 18. november 2007 Ja skjønner det Ikke gøy å være skikkelig syk uansett om man har fri eller ikke God bedring Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2007 #884 Del Skrevet 19. november 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. november 2007 #885 Del Skrevet 19. november 2007 God bedring Håper hosten gir seg, DET er slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. november 2007 Forfatter #886 Del Skrevet 19. november 2007 *host* *host* *host* Hoster så fælt at jeg er bekymret for babyen. I natt kastet jeg opp flere ganger fordi jeg hoster så mye. Hvis dette er som legen sa, bare noe som går over av seg selv så burde det vel lette litt snart syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. november 2007 #887 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis du hoster så mye at du kaster opp, ville i alle fall jeg tatt kontakt med legen igjen... God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 19. november 2007 #888 Del Skrevet 19. november 2007 Ja jeg synes du skal ringe legen! noe må han kunne gi deg for å roe ned hostinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. november 2007 Forfatter #889 Del Skrevet 19. november 2007 Ja jeg får se an. Han mente jo at det skulle bli bedre, så får jo tro han vet hva han snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. november 2007 #890 Del Skrevet 19. november 2007 Ja, kontakt legen!! Jeg har ei venninne som pleier å få noe på resept av legen sin når hun hoster veldig (hun får alltid veldig hoste når hun er forkjølet), som er sterkere enn vanlig hostesaft. Om det kan taes når du er gravid, aner jeg ikke. Ellers selger de vanlig hostesaft i dagligvarebutikkene da - både hostedempende og slimløsende. Jeg har "Tussin hostemikstur, slimløsende" stående fra sist jeg var forkjøla. Det står at langvarige studier ikke har vist skade på fosteret, men at man skal rådføre seg med lege før man tar den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2007 #891 Del Skrevet 19. november 2007 Cosylan som er vanlig å gå av legen er det morfin i, så tviler på at man kan ta det som gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. november 2007 #892 Del Skrevet 19. november 2007 Cosylan som er vanlig å gå av legen er det morfin i, så tviler på at man kan ta det som gravid. Ja! Det er det det heter! Men nei, da kan ikke Grace ta det, nei. Men sånn vanlig hostesaft kan taes så lenge man ikke overdriver, og Grace tar allerede det... Når mamma var ung, pleide legene å pensle på noe nede i halsen, der det irriterte, og så forsvant hosten. Mamma har fortalt at mormor tok henne med og fikk gjort det en gang. Det høres jo ganske genialt ut, for man blir gal av sånn hoste. Men veldig ofte så hoster man jo fordi det er slim som skal opp da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. november 2007 #893 Del Skrevet 19. november 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. november 2007 Forfatter #894 Del Skrevet 20. november 2007 Hmm, kanskje man skal ta seg sammen og gå å legge seg................ Sex og sibgelliv begynner nå så da er det noe å se på før man sover også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. november 2007 #895 Del Skrevet 20. november 2007 :blåse: GRATULERER MED DAGEN!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. november 2007 #896 Del Skrevet 20. november 2007 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. november 2007 #897 Del Skrevet 20. november 2007 Gratulerer så mye med dagen!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. november 2007 Forfatter #898 Del Skrevet 20. november 2007 :blåse: GRATULERER MED DAGEN!! :blåse: Wohoo! Takk skal du ha! Gratulerer med dagen! Takk takk! Bare å sette i gang å føde nå. 20 november er fin bursdag for babyen vettu Gratulerer så mye med dagen!! :blåse: Thank you!! Blir riktig gira av dette jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. november 2007 #899 Del Skrevet 20. november 2007 Hvordan skal dere feire dagen? Får du og og og god av din kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #900 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Sniker (i ordets rette forstand ) inn ogs ønsker deg god bedring og ikke minst GRATULERER MED DAGEN! Endret 20. november 2007 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg