Arwen Skrevet 15. november 2007 #861 Del Skrevet 15. november 2007 Du som er glad i kinamat burde jo gå på dinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. november 2007 Forfatter #862 Del Skrevet 15. november 2007 Du som er glad i kinamat burde jo gå på dinner! Ja men jeg tenkte jeg skulle la de andre slippe at det ble kina nå igjen for de fleste bursdagene mine har vært det... Vurderer Fridays for det er jo ganske safe. De fleste liker vel noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 15. november 2007 #863 Del Skrevet 15. november 2007 Oi er det bursdagstider allerede?! Fridays er ganske støyende så det er vanskelig å prate sammen, men hvis planen er at man skal ut er det perfekt stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. november 2007 #864 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg blir også med på Friday's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. november 2007 #865 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg synes også det er slitsomt å spise på Fridays, man hører jo ikke hva folk sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. november 2007 Forfatter #866 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg syns Fridays er greit i forhold til lyd niva. Hard rock derimot er det umulig å snakke med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. november 2007 #867 Del Skrevet 15. november 2007 Det kommer an på hvilken fridays synes jeg. Aker Brygge er verst. Eller kanskje det bare er jeg som begynner å bli gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. november 2007 Forfatter #868 Del Skrevet 15. november 2007 Det kommer an på hvilken fridays synes jeg. Aker Brygge er verst. Eller kanskje det bare er jeg som begynner å bli gammel Nei vet du at det er jeg faktisk litt enig med deg i.. Jeg tenkte egentlig bare på Fridays Karl johan for det er der jeg pleier å spise. Og der er det bedre enn Klingenberg og Aker Brygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 15. november 2007 #869 Del Skrevet 15. november 2007 Gratulerer med morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. november 2007 Forfatter #870 Del Skrevet 15. november 2007 Gratulerer med morgendagen! Jeg har ikke bursdag i morgen altså, skal bare ut å feire den da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. november 2007 #871 Del Skrevet 16. november 2007 Har aldri vært på Friday's... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. november 2007 #872 Del Skrevet 16. november 2007 Kos deg på middag ikveld da - Fridays eller ikke (har heller aldri vært der) og ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. november 2007 #873 Del Skrevet 16. november 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. november 2007 Forfatter #874 Del Skrevet 16. november 2007 Har aldri vært på Friday's... Nei du vet hva jeg mener du skal gjøre med det!!! Jeg tar deg med jeg vettu bare du kommer deg hit Kos deg på middag ikveld da - Fridays eller ikke (har heller aldri vært der) og ha ei fin helg Takk! Er verdt et besøk! God helg til deg og. God helg! Happy helg og fortsatt lykke til med stikkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. november 2007 Forfatter #875 Del Skrevet 16. november 2007 Skulle egentlig fiksa meg men landa foran pc`n... Typisk meg assa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 16. november 2007 #876 Del Skrevet 16. november 2007 Skulle egentlig fiksa meg men landa foran pc`n... Typisk meg assa.. Jeg skulle vasket huset jeg, men her sitter jeg... Eneste jeg har gjort etter jobb er å spise middag, handle for 1200 kroner på Smart Club når jeg egentlig skulle ha en sjampo til 129 kroner og så en tur på en annen matbutikk... Men nå SKAL jeg reise meg opp herfra og jobbe litt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 16. november 2007 #877 Del Skrevet 16. november 2007 Å, du skulle bare feire bursdagen ja.. Trodde du hadde bursdag, jeg, sjø!! hehe.. Jaja, gratulerer med dagen når du har den da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. november 2007 Forfatter #878 Del Skrevet 17. november 2007 Var kjempehyggelig i går. Showet var bra også. Skal vel kunne innrømme at jeg ikke hadde trodd 25 års dagen min skulle feires med så få og at jeg skulle være hjemme før halv ett men... Har blitt mye dårligere igjen, vurderer legen men er vel lite de kan gjøre så lenge jeg ikke får noe særlig medisiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. november 2007 Forfatter #879 Del Skrevet 18. november 2007 Fortsatt kjempedårlig, sykemeldt ut neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 18. november 2007 #880 Del Skrevet 18. november 2007 Da blir det litt fri da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg