Ephemera Skrevet 13. november 2007 #841 Del Skrevet 13. november 2007 Får ikke du brukt det fra jobb heller? Så utrolig dumt... Teite arbeidsgivere vi har.... Jeg fikk til å bruke den web-versjonen før jeg gikk ut i permisjon, men jeg har forstått det som at det meste er sperret for oss også nå... En annen ting er at det pleier å være så travelt på jobb at man ikke har tid til å kose seg med sånt... Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal greie å begynne å jobbe igjen? Jeg må oppdatere meg på masse og lære meg masse nytt, og hvordan skal jeg komme meg opp om morgenene? Og hvordan skal jeg greie å være borte fra Ephelille?? Det er i alle fall bra at sambo skal være hjemme de første 8 ukene, så slipper jeg å bekymre meg for hvordan hun har det i en fremmed barnehage samtidig. En annen ting jeg må prøve å fokusere på, er at jeg får mere penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. november 2007 Forfatter #842 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg fikk til å bruke den web-versjonen før jeg gikk ut i permisjon, men jeg har forstått det som at det meste er sperret for oss også nå... En annen ting er at det pleier å være så travelt på jobb at man ikke har tid til å kose seg med sånt... Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal greie å begynne å jobbe igjen? Jeg må oppdatere meg på masse og lære meg masse nytt, og hvordan skal jeg komme meg opp om morgenene? Og hvordan skal jeg greie å være borte fra Ephelille?? Det er i alle fall bra at sambo skal være hjemme de første 8 ukene, så slipper jeg å bekymre meg for hvordan hun har det i en fremmed barnehage samtidig. En annen ting jeg må prøve å fokusere på, er at jeg får mere penger Hun kommer nok til å ha det kjempefint.. Det merker du når hun hylskriker fordi hun må dra fra barnehagen Og du kommer nok til å klare deg fint på jobben du også, Bare vent å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2007 #843 Del Skrevet 13. november 2007 Okei - stoler på deg!! (Har du forresten sett hva jeg har skrevet her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...1969&st=20) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. november 2007 #844 Del Skrevet 13. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2007 Forfatter #845 Del Skrevet 14. november 2007 Hjemme fra jobb. Våknet med feber og så og si uten stemme. Hodet eksploderer nok hvert øyeblikk, kjennes jaffal sånn ut. Sto opp nå, må få i meg noe mat men hopper nok snart i seng igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 #846 Del Skrevet 14. november 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2007 Forfatter #847 Del Skrevet 14. november 2007 God bedring! Takk takk. Var så heldig at jeg fikk mamma på besøk, som lagde middag til meg. Sambo er på firmareise så det var godt å slippe å lage mat til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2007 #848 Del Skrevet 14. november 2007 God bedring fra meg også! Og mammaer er deilige å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2007 Forfatter #849 Del Skrevet 14. november 2007 Er vel på tide å hoppe til køys, spørs om det blir noe søvn men... Godt jeg er alene så jeg ikke holder sambo oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. november 2007 #850 Del Skrevet 14. november 2007 God bedring, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 14. november 2007 #851 Del Skrevet 14. november 2007 God bedring søtnos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. november 2007 #852 Del Skrevet 15. november 2007 God bedring, vakre gravide kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 15. november 2007 #853 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk forferdelig lyst på kinamat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. november 2007 Forfatter #854 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk forferdelig lyst på kinamat... Og da tenkte du på meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. november 2007 Forfatter #855 Del Skrevet 15. november 2007 God bedring, snuppa! God bedring søtnos! God bedring, vakre gravide kvinne! Takk takk! Føler meg noe bedre i dag fortsatt ille i halsen og sånn men virker som om feberen er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 15. november 2007 #856 Del Skrevet 15. november 2007 Og da tenkte du på meg?? Spesielt på deg og to andre jeg spiste kinamat med sist! Shit har jeg ikke spist kinamat siden da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. november 2007 Forfatter #857 Del Skrevet 15. november 2007 Spesielt på deg og to andre jeg spiste kinamat med sist! Shit har jeg ikke spist kinamat siden da? :klø: Har du ikke? Har spist det hvertfall to ganger siden da.... Men jeg er jo addicted;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 15. november 2007 #858 Del Skrevet 15. november 2007 jeg spiste kinamat i går :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. november 2007 #859 Del Skrevet 15. november 2007 Håper du blir frisk fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. november 2007 Forfatter #860 Del Skrevet 15. november 2007 Skal på starlight express i morgen, også skal vi ut å spise etterpå. Og siden det liksom er min bursdag skal jeg velge restaurant men jeg får jo aldri bestemt meg.... Tenke tenke......... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg