Grace Skrevet 1. november 2007 Forfatter #801 Del Skrevet 1. november 2007 Det tok sin tid, men nå fikk du endelig svar http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...42742&st=40 Ja det tok jo bare 2,5 år.... Hei på du, der var du ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 2. november 2007 #802 Del Skrevet 2. november 2007 I påvente av lønn har jeg bestilt 3 bøker hos bokkilden, samt 6 topper hos H&M... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. november 2007 Forfatter #803 Del Skrevet 5. november 2007 Prøver å finne ut mere om aqua turneen. Ser ikke ut som turnelisten er lagt ut enda. Men hallo, få ut finger`n! I`m ready for barbie pop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. november 2007 Forfatter #804 Del Skrevet 5. november 2007 Nå skal jeg ut å kjøpe ny seng. Og maling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. november 2007 #805 Del Skrevet 5. november 2007 Hva slags seng skal dere ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. november 2007 Forfatter #806 Del Skrevet 6. november 2007 Hva slags seng skal dere ha? Malm fra Ikea. Med sånn avlastningsbord til. Har egentlig vært veldig skeptisk til å kjøpe seng derfra men en på jobben til sambo hadde samme og var kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. november 2007 Forfatter #807 Del Skrevet 6. november 2007 Nei og nei! Æsj, jeg som syns de er det perfekte par..... Har ikke noe særlig å skrive om for tiden. Sover lite på natten så går i halvsvime stort sett hele tiden ellers. Mener ikke å klage, men ser ut som jeg har fire lange mnd foran meg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. november 2007 #808 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg vet... Jeg ble veldig overrasket selv når jeg nettopp leste det der... Og ja - du kommer dessverre bare til å bli mer og mer utålmodig... Det er litt rart å tenke tilbake på nå, for egentlig er det veldig koselig å være gravid og gå og glede seg også. Men jeg husker at jeg bare ville at babyen skulle komme ut NÅÅÅÅÅ Og Ephelille er allerede blitt 9 måneder!! Idag, faktisk. Så vi må på helsestasjonen og veie og måle iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. november 2007 Forfatter #809 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg vet... Jeg ble veldig overrasket selv når jeg nettopp leste det der... Og ja - du kommer dessverre bare til å bli mer og mer utålmodig... Det er litt rart å tenke tilbake på nå, for egentlig er det veldig koselig å være gravid og gå og glede seg også. Men jeg husker at jeg bare ville at babyen skulle komme ut NÅÅÅÅÅ Og Ephelille er allerede blitt 9 måneder!! Idag, faktisk. Så vi må på helsestasjonen og veie og måle iløpet av dagen 9 mnd allerede??? Herregud hvor blir tiden av?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 6. november 2007 #810 Del Skrevet 6. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. november 2007 #811 Del Skrevet 6. november 2007 Malm fra Ikea. Med sånn avlastningsbord til. Har egentlig vært veldig skeptisk til å kjøpe seng derfra men en på jobben til sambo hadde samme og var kjempefornøyd.Ååå, den har jeg også lyst på! Men sambo synes ikke Malm er pen. Har dere nattbord også, eller kun avlastningsbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2007 #812 Del Skrevet 6. november 2007 Det kommer til å gå fortere enn du aner, jeg husker at jeg i sommer tenkte at det var en halv evighet til jeg skulle føde, men det gikk fort likevel gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2007 #813 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har en følelse av at de 9 måndedene med svangerskap går tregt, mens det året i permisjon bare flyr avgårde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2007 Forfatter #814 Del Skrevet 7. november 2007 Det kommer til å gå fortere enn du aner, jeg husker at jeg i sommer tenkte at det var en halv evighet til jeg skulle føde, men det gikk fort likevel gitt Åja jeg håper jammen det. Jeg har en følelse av at de 9 måndedene med svangerskap går tregt, mens det året i permisjon bare flyr avgårde... ja det gjør det helt sikkert.. Men gud som jeg gleder meg til å være hjemme med gullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. november 2007 #815 Del Skrevet 7. november 2007 Vi kan trille tur sammen i sommer jeg skal jo være hjemme helt til august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. november 2007 #816 Del Skrevet 7. november 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2007 Forfatter #817 Del Skrevet 7. november 2007 Vi kan trille tur sammen i sommer jeg skal jo være hjemme helt til august. Jaaa! Å det blir koselig. Også da har vi like vogner også tror jeg.. God morgen! God morgen kjære sprayer! Hvordan går det med sniffingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. november 2007 #818 Del Skrevet 7. november 2007 da matcher vi jo. Eller, jeg har jo sportsvogna da... så helt likt blir det jo ikke. Spørs forresten om det blir noe powerwalk med barnevogn til sommeren. Tipper at Maja gjerne vil gå selv da. så en saaaakte tur er vel mer sansynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2007 Forfatter #819 Del Skrevet 7. november 2007 da matcher vi jo. Eller, jeg har jo sportsvogna da... så helt likt blir det jo ikke. Spørs forresten om det blir noe powerwalk med barnevogn til sommeren. Tipper at Maja gjerne vil gå selv da. så en saaaakte tur er vel mer sansynlig. Funker fint for meg Det er jo de sakte turene som er koselige;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2007 Forfatter #820 Del Skrevet 7. november 2007 Ser Sony Ericsson har lansert to nye telefoner. Kommer i første kvartal neste år. Gjett hvem som ønsker seg lilla telefon??!?!?? Nye SE telefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg