Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å finne ut mere om aqua turneen. Ser ikke ut som turnelisten er lagt ut enda. Men hallo, få ut finger`n!

I`m ready for barbie pop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags seng skal dere ha? :hoppe:

Malm fra Ikea. Med sånn avlastningsbord til. Har egentlig vært veldig skeptisk til å kjøpe seng derfra men en på jobben til sambo hadde samme og var kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og nei! Æsj, jeg som syns de er det perfekte par.....

Har ikke noe særlig å skrive om for tiden. Sover lite på natten så går i halvsvime stort sett hele tiden ellers.

Mener ikke å klage, men ser ut som jeg har fire lange mnd foran meg......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet... Jeg ble veldig overrasket selv når jeg nettopp leste det der... :(

Og ja - du kommer dessverre bare til å bli mer og mer utålmodig... Det er litt rart å tenke tilbake på nå, for egentlig er det veldig koselig å være gravid og gå og glede seg også. Men jeg husker at jeg bare ville at babyen skulle komme ut NÅÅÅÅÅ :ler:

Og Ephelille er allerede blitt 9 måneder!! Idag, faktisk. Så vi må på helsestasjonen og veie og måle iløpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet... Jeg ble veldig overrasket selv når jeg nettopp leste det der... :(

Og ja - du kommer dessverre bare til å bli mer og mer utålmodig... Det er litt rart å tenke tilbake på nå, for egentlig er det veldig koselig å være gravid og gå og glede seg også. Men jeg husker at jeg bare ville at babyen skulle komme ut NÅÅÅÅÅ :ler:

Og Ephelille er allerede blitt 9 måneder!! Idag, faktisk. Så vi må på helsestasjonen og veie og måle iløpet av dagen :)

9 mnd allerede??? Herregud hvor blir tiden av?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malm fra Ikea. Med sånn avlastningsbord til. Har egentlig vært veldig skeptisk til å kjøpe seng derfra men en på jobben til sambo hadde samme og var kjempefornøyd.
Ååå, den har jeg også lyst på! Men sambo synes ikke Malm er pen. :roll: Har dere nattbord også, eller kun avlastningsbordet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå fortere enn du aner, jeg husker at jeg i sommer tenkte at det var en halv evighet til jeg skulle føde, men det gikk fort likevel gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer til å gå fortere enn du aner, jeg husker at jeg i sommer tenkte at det var en halv evighet til jeg skulle føde, men det gikk fort likevel gitt :)

Åja jeg håper jammen det.

Jeg har en følelse av at de 9 måndedene med svangerskap går tregt, mens det året i permisjon bare flyr avgårde...

ja det gjør det helt sikkert.. Men gud som jeg gleder meg til å være hjemme med gullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi kan trille tur sammen i sommer :hoppe: jeg skal jo være hjemme helt til august.

Jaaa! Å det blir koselig.

Også da har vi like vogner også tror jeg.. :fnise:

God morgen! :)

God morgen kjære sprayer! Hvordan går det med sniffingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: da matcher vi jo. Eller, jeg har jo sportsvogna da... så helt likt blir det jo ikke.

Spørs forresten om det blir noe powerwalk med barnevogn til sommeren. Tipper at Maja gjerne vil gå selv da. :fnise: så en saaaakte tur er vel mer sansynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: da matcher vi jo. Eller, jeg har jo sportsvogna da... så helt likt blir det jo ikke.

Spørs forresten om det blir noe powerwalk med barnevogn til sommeren. Tipper at Maja gjerne vil gå selv da. :fnise: så en saaaakte tur er vel mer sansynlig.

Funker fint for meg :)

Det er jo de sakte turene som er koselige;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...