Gjest Vinduskarmen Skrevet 29. oktober 2007 #781 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hun sitter visst på legevakten og venter på å komme inn nå, så da får vi krysse fingrene for at hun ikke har en alvorlig skade, og at hun får seg noen dagers sykemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #782 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ingen alvorlige skader her. Viser seg å trolig være lumbago. Må behandles kun med fysioterapi siden jeg er gravid. Så nå er det bare å få ringt til fysio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 29. oktober 2007 #783 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lumbago? Aner ikke hva det er jeg... Men godt det ikke er noe som ikke kan behandles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 29. oktober 2007 #784 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) . Endret 29. desember 2007 av Fjompe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2007 #785 Del Skrevet 29. oktober 2007 Huff da, vondt i ryggen er jo ikke noe gøy, men bra du får behandling da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 29. oktober 2007 #786 Del Skrevet 29. oktober 2007 God bedring med ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. oktober 2007 #787 Del Skrevet 29. oktober 2007 God det ikke var alvorlig, men uansett ikke greit med ryggproblemer når man gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. oktober 2007 #788 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lumbago-smerter er helt J***** vondt - stakkars Grace Men, veldig ofte hjelper fysio raskt Heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 30. oktober 2007 #789 Del Skrevet 30. oktober 2007 Heia! Har sniklest litt i dagboken din og nå er det på tide å få deg på mine innlegg synes jeg! Gratulerer så mye med en liten gutt i magen - skjønner han er etterlengtet og jeg er så kjempeglad på dine vegne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #790 Del Skrevet 30. oktober 2007 Heia! Har sniklest litt i dagboken din og nå er det på tide å få deg på mine innlegg synes jeg! Gratulerer så mye med en liten gutt i magen - skjønner han er etterlengtet og jeg er så kjempeglad på dine vegne!!! Så hyggelig at du la igjen spor. Han er etterlengtet ja det kan du absolutt si:) Men nå er det bare bursdag, jul, nyttår og litt av det nye årey før han kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #791 Del Skrevet 30. oktober 2007 Takk for alle god bedring ønsker. Har fått time i morgen tidlig, så får satse på at kroppen blir bedre etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2007 #792 Del Skrevet 30. oktober 2007 Får håpe du snart er bedre Tenkt på noe navn til den lille gutten deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #793 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har vært hos fysio. Det var ikke spesiellt godt men det hjelp hvertfall litt. Hun sa hun ikke kunne "dra til" helt ordentlig siden jeg er gravid, men spør du meg holdt den dyttingen og draingen i massevis. Skal tilbake fredag tror det vil bli bra da. Ang navn så har jeg funnet ett jeg vil ha, men sambo sier nei fordi sønnen til noen bekjente heter det. Så gudene vet om vi finner noe navn. Jammen ikke lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #794 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har begynt å pakke ned det tøyet mitt som ikke passer. Tenker fælt på om jeg kommer inn i det noen gang.. Men kan ikke klage jeg har visst ganske mye tøy selv om jeg pakker bort over halvparten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. oktober 2007 #795 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg fikk noen esker når jeg begynte å pakke bort jeg også Og vi må da absolutt ha som mål, at vi kan bruke det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 31. oktober 2007 #796 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg kan jo alltids håpe de aldri vil passe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #797 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg fikk noen esker når jeg begynte å pakke bort jeg også Og vi må da absolutt ha som mål, at vi kan bruke det igjen Joda, er bare at masse av det tøyet passet ikke før jeg ble gravid heller. Og det var vel mest det jeg drømte om å komme inn i igjen Men men, time will show Jeg kan jo alltids håpe de aldri vil passe igjen Ja jeg satt faktisk å lurte på det i stad om jeg skulle pakke det bort eller høre om du ville ha det. Men foreløpig er det bare pakket ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 31. oktober 2007 #798 Del Skrevet 31. oktober 2007 Pakk det ned du, jeg tipper du kommer inn i det om et års tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 1. november 2007 #799 Del Skrevet 1. november 2007 Det tok sin tid, men nå fikk du endelig svar http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...42742&st=40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 1. november 2007 #800 Del Skrevet 1. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg