Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Gjest Vinduskarmen

Hun sitter visst på legevakten og venter på å komme inn nå, så da får vi krysse fingrene for at hun ikke har en alvorlig skade, og at hun får seg noen dagers sykemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen alvorlige skader her. Viser seg å trolig være lumbago. Må behandles kun med fysioterapi siden jeg er gravid.

Så nå er det bare å få ringt til fysio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! :vinke:

Har sniklest litt i dagboken din og nå er det på tide å få deg på mine innlegg synes jeg! ;)

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen - skjønner han er etterlengtet og jeg er så kjempeglad på dine vegne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :vinke:

Har sniklest litt i dagboken din og nå er det på tide å få deg på mine innlegg synes jeg! ;)

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen - skjønner han er etterlengtet og jeg er så kjempeglad på dine vegne!!!

:hallo:

Så hyggelig at du la igjen spor.

Han er etterlengtet ja det kan du absolutt si:)

Men nå er det bare bursdag, jul, nyttår og litt av det nye årey før han kommer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos fysio. Det var ikke spesiellt godt men det hjelp hvertfall litt.

Hun sa hun ikke kunne "dra til" helt ordentlig siden jeg er gravid, men spør du meg holdt den dyttingen og draingen i massevis.

Skal tilbake fredag tror det vil bli bra da.

Ang navn så har jeg funnet ett jeg vil ha, men sambo sier nei fordi sønnen til noen bekjente heter det. Så gudene vet om vi finner noe navn. Jammen ikke lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å pakke ned det tøyet mitt som ikke passer. Tenker fælt på om jeg kommer inn i det noen gang.. Men kan ikke klage jeg har visst ganske mye tøy selv om jeg pakker bort over halvparten.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg fikk noen esker når jeg begynte å pakke bort jeg også :fnise:

Og vi må da absolutt ha som mål, at vi kan bruke det igjen ;)

Joda, er bare at masse av det tøyet passet ikke før jeg ble gravid heller. Og det var vel mest det jeg drømte om å komme inn i igjen :sjarmor:

Men men, time will show ;)

Jeg kan jo alltids håpe de aldri vil passe igjen :lur:
Ja jeg satt faktisk å lurte på det i stad om jeg skulle pakke det bort eller høre om du ville ha det. Men foreløpig er det bare pakket ned ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...