Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til meg selv - en god hudkrem, shampo, et eller annet jeg kunne bruke for å føle meg litt fresh :)

Til babyen - pleier å si at jeg synes folk skal kjøpe noe de synes er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grace! :)

Var dere på sykehuset på informasjonssamtale før dere satte igang med prøverørsbehandlingen?

Vi har fått brev i dag der det står at vi må gi beskjed dersom vi ønsker dette.

Nå er det et stykke å reise herfra til sykehuset,så jeg orker ikke ta flere turer enn nødvendig.Dessuten står det at vi vil få god informasjon underveis i behandlingen.

Så lurer jeg på om det er noe vits å dra på en sånn samtale. Jeg vet jo i grove trekk hva som skal skje videre uansett...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe:

Så stas med en liten gutt!! Og så utrolig BRA BRA BRA at terminen ble fremskyndet!!!

:hoppe:

Gratulerer med gutt i magen! Jeg tippet riktig jo! Hurra! Og fremskyndet termin er jo bare knall! :klem:

Ny termin er knall ja :)

Også er det jo skuddår neste år så det kan jo faktisk være at det skulle vært 10 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med guttebassen!!!! :hoppe::hoppe:

Og når det gjelder klær så er jeg litt anti-lyseblå. Skjønner liksom ikke hvorfor alle tasser må være lyse blå? :klø:

Mini fikk endel lyseblått. Det som ikke ble byttet ble sjelden brukt. Kanskje slemt, men jeg fikser det ikke...

GUTT GUTT GUTT GUTT GUTT!!!! Tenk det, Grace, du bærer en sønn :hjerte:. Jeg tror jeg også har en liten sønn i magen - en lillebror *drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja det begynner å gå litt mer opp for meg nå at det er en liten gutt.

Må jo si at det var kult å kjøpe hockeydrakt til lille gutten.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og: Du må endre tickeren din, siden terminen ble fremskyndet!

:klemmer:

Tickeren blir feil om jeg endrer den til riktig dato. Virker som utregningen på den og på sykehuset er litt forskjellig. Fikk ikke helt med meg men tror hun sa jeg var omtrent 20+4 eller noe så jeg bare lar den være sånn så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tickeren blir feil om jeg endrer den til riktig dato. Virker som utregningen på den og på sykehuset er litt forskjellig. Fikk ikke helt med meg men tror hun sa jeg var omtrent 20+4 eller noe så jeg bare lar den være sånn så lenge ;)

Tickerne er laget for svangerskap på 40 uker, mens det i Norge regnes at svangerskapet er 40 uker + 2 dager. Så det du må gjøre når du lager tickeren, er å legge til to dager på terminen, altså at du skriver at du har termin den 13. mars. Da blir nedtellingen riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aqua skal på turnè i 2008! Det skal jeg ha med meg uansett hva.. Blir sikkert i sommermånedene så det burde jo gå bra.

Go tyggegummi pop!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo si at det var kult å kjøpe hockeydrakt til lille gutten.. :sjarmor:

Gratulerer med en gutt på vei. Og så moro å lese at du har kjøpt hockeydrakt. :fnise: Her har minsten hatt hockeydrakter fra han var rundt 1 år. Fant ikke til ham tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotellet jeg var på i helgen var forøvrig ganske skuffende.

De er jo meget kjent for sin spa avdeling, som virket veldig bra. Men resten av hotellet var jo så som så..

Det var bestillt spesialmat til meg, men det tok det jammen tid før de klarte å få inn i hodet. Det beste var når den ene kelneren kom og blandet min alkoholfrie vin med vanlig rødvin. Enda h*n hadde fått beskjed tre ganger om at jeg var gravid så jeg måtte få annen mat.

Litt flaut å virke så sær, men den maten som ble servert der i går var alt annet enn gravidvennelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...