monja Skrevet 24. oktober 2007 #721 Del Skrevet 24. oktober 2007 Utålmodig? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. oktober 2007 #722 Del Skrevet 24. oktober 2007 Åh, kom med oppdatering da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 24. oktober 2007 #723 Del Skrevet 24. oktober 2007 Snikleser i dagboken din for første gang idag - og nå ble jammen jeg spent også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #724 Del Skrevet 24. oktober 2007 Beklager sen oppdatering, rakk ikke pc`n før jeg måtte reise på et kveldsmøte.. Babyen er en liten . Pappaen er veldig stolt fordi han gjettet riktig og jeg tok feil. Alt er bra ellers, mens termin er flyttet til 11 mars! Noe som gjorde meg veldig glad. For det vil si at det er enda kortere igjen å jobbe. Og ikke minst litt kortere å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 24. oktober 2007 #725 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er fremdeles litt i sjokk over at det ikke er jente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. oktober 2007 #726 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg gjettet riktig Og hurra for at du har enda færre dager på jobben :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. oktober 2007 #727 Del Skrevet 24. oktober 2007 :juhu: En guttebasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. oktober 2007 #728 Del Skrevet 24. oktober 2007 En liten gutt Så herlig, og så fantastisk å få flyttet terminen riktig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #729 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er fremdeles litt i sjokk over at det ikke er jente jeg Ja vet du at jeg er liksom ikke helt sikker på om jeg tror på det enda jeg.... Enda jeg så det tydelig på ultralyden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. oktober 2007 #730 Del Skrevet 24. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 24. oktober 2007 #731 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kan vi ikke bare late som at de tok feil? Kjøpe rosa klær og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. oktober 2007 #732 Del Skrevet 24. oktober 2007 En prins! Så koselig, selv om jeg var overbevist om at det var jente der inne. Kanskje det har noe med tickeren din å gjøre, fargen på den, mener jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. oktober 2007 #733 Del Skrevet 24. oktober 2007 En gutt! Så herlig! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #734 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kan vi ikke bare late som at de tok feil? Kjøpe rosa klær og sånt? Nope! Var en venninne også i går som sa at gutter kan jo bruke rosa da. Men det kan de så absolutt ikke. Dette skal bli en ordentlig gutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2007 #735 Del Skrevet 25. oktober 2007 for en liten prins i magen til Grace Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 25. oktober 2007 #736 Del Skrevet 25. oktober 2007 Knallkommentar fra en kollega: Jeg fortalte at jeg var så forundret over at min venninne (altså du) skulle få jente og ikke gutt. Så da måtte jeg forklare dette med jente og guttemager. Svaret hans ble: "Så da blir det en homofil gutt da?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2007 #737 Del Skrevet 25. oktober 2007 Knallkommentar fra en kollega: Jeg fortalte at jeg var så forundret over at min venninne (altså du) skulle få jente og ikke gutt. Så da måtte jeg forklare dette med jente og guttemager. Svaret hans ble: "Så da blir det en homofil gutt da?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2007 #738 Del Skrevet 25. oktober 2007 Men de har masse søte gutteklær også, altså! Ihvertfall til baby!! Jeg fikk utfoldet meg på H&M igår (og hva gjorde vel det når sambo dro kortet ). Skal se om jeg får lagt ut bilder i bloggen min, hvis jeg får somlet meg til å begynne å bruke den... Men jeg hadde nesten lyst til å kjøpe gutteklær til babyen din, Grace :rødme: Forresten: Vi må finne et KG-navn til gutten din! Og: Du må endre tickeren din, siden terminen ble fremskyndet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. oktober 2007 #739 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så fint at alt gikk bra, og at terminen ble framskyndet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2007 #740 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk masse fine gutteklær til min i avslutningsgave fra jobben - skikkelig tøffe. Og alle var kjøpt på HM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg