Arwen Skrevet 19. oktober 2007 #681 Del Skrevet 19. oktober 2007 Næsj. Man kan jo egentlig ikke vite så flaut er det vel ikke blir spennende da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #682 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja jeg gleder meg så sinnsykt at du aner ikke! Har vært så mye på det stedet der og skal bli så godt å komme inn i lokalene der for noe hyggelig. Tiden går jo sååå sakte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. oktober 2007 #683 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tipper gutt, for jeg vil være spesiell! Gurimalla, så spennende Grace! Tida kommer sikkert til å snegle seg avgårde ja, det gjør den jo alltid når man gleder seg til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 20. oktober 2007 #684 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg håper det blir en liten storforbruker av rosa altså! Det hadde jo passet så godt for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2007 #685 Del Skrevet 20. oktober 2007 Å, det blir spennende altså - gleder meg allerede til oppdatering jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #686 Del Skrevet 22. oktober 2007 Begynte på jobb 7 i dag, var så trøtt at jeg nesten ikke visste hva jeg het en gang... Lyset på badet hadde gått og det var jo så mørkt ute. Endte opp med å måtte ha masse stearinlys der inne, var faktisk en veldig god start på morgenen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #687 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da har jeg endelig fått ordnet de siste blodprøvene hos jordmor. Så da skal det være klart for UL vil jeg tro.. Bortsett fra at jeg ikke husker helt når det var så jeg må finne igjen det brevet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. oktober 2007 #688 Del Skrevet 22. oktober 2007 Spennende med UL Bare en uke og en dag igjen for meg også Jeg tipper gutt! Bare fordi jeg ønsker meg jente selv, og derfor må jeg dra opp guttestatistikken hos alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #689 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #690 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fått kjeft på jobb i dag. Egentlig helt greit for det var vel fortjent for å si det sånn. Men må innrømme at det føles håpløst å skjerpe seg når man hater å være her, og ikke klarer å finne seg tilrette slik det har blitt. Tanken på å bli sykemeldt er fristende, men jeg syns det blir så feil i mitt tilfelle. Har ikke samvittighet til det heller. Får håpe på at de har gode nyheter på UL i morgen og flytter terminen sånn at det blir enda færre dager igjen å være her.. Sier de det motsatte får jeg sikkert sammenbrudd..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. oktober 2007 #691 Del Skrevet 23. oktober 2007 Så kjipt å mistrives sånn på jobb, men om det sliter deg ut synes jeg du skal vurdere sykmelding Spennende med UL i morgen! Vil dere vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #692 Del Skrevet 23. oktober 2007 Så kjipt å mistrives sånn på jobb, men om det sliter deg ut synes jeg du skal vurdere sykmelding Spennende med UL i morgen! Vil dere vite kjønn? Får rett og slett bare se det an ang jobb. Ja det blir veldig spennende. Vi vil vite det ja, så jeg håper virkelig at de klarer å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #693 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dagens positive nyhet er at det er 90 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 23. oktober 2007 #694 Del Skrevet 23. oktober 2007 Æsj så kjedelig med kjeft da! Du kan jo bruke gravidkortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #695 Del Skrevet 23. oktober 2007 Æsj så kjedelig med kjeft da! Du kan jo bruke gravidkortet Tror ikke gravidkortet gir tilgang til å kommer forsent veldig ofte men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 23. oktober 2007 #696 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vet hvordan du har det, Grace. Et godt tips: Ikke tenk 90 dager igjen, men tenk en uke av gangen. Unn deg selv noe bra når helgen endelig er der, så har du noe å se frem imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. oktober 2007 #697 Del Skrevet 23. oktober 2007 Så dere noen fine vogner igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 23. oktober 2007 #698 Del Skrevet 23. oktober 2007 Njo du kan da skylde på ekstrem trøtthet og kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #699 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Vet hvordan du har det, Grace. Et godt tips: Ikke tenk 90 dager igjen, men tenk en uke av gangen. Unn deg selv noe bra når helgen endelig er der, så har du noe å se frem imot! Hmm, smart. For 90 dager virker litt lenge.... Så dere noen fine vogner igår? Jepp. Men vi vet jo hvilken vi skal ha så det var egentlig bare for å vise den til sambo Njo du kan da skylde på ekstrem trøtthet og kvalme Joa, men så er jeg jo desverre så uheldig at jeg er født med samvittighet da..... Endret 23. oktober 2007 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #700 Del Skrevet 23. oktober 2007 dagen så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg