Grace Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #581 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nye bilder i bloggen.... Orker ikke skrive mer om ferie og sånn akkurat nå. Tar det i morgen Må oppdatere meg litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. oktober 2007 #582 Del Skrevet 7. oktober 2007 Etter jeg ble ny så har jeg ikke lenger tilgang til bloggen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #583 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå har du det vet du frøkna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. oktober 2007 #584 Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #585 Del Skrevet 8. oktober 2007 Husker veldig godt fra Arwen var gravid at hun var så utrolig oppgitt over alle som sier; ååå så stor du har blitt! For å si det sånn Arwen, nå skjønner jeg VELDIG godt hva du mener....... En sånn kommentar til og jeg klabber ned den som sier det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. oktober 2007 #586 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nye bilder i bloggen.... Orker ikke skrive mer om ferie og sånn akkurat nå. Tar det i morgen Må oppdatere meg litt;) Ååååh!! *løperinnforåse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. oktober 2007 #587 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nyyyyydelig mage!! Men er ikke den ultralyden din litt sen? Jeg vil jo at du skal på UL nåååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 8. oktober 2007 #588 Del Skrevet 8. oktober 2007 Men det er jo ikke fet de mener da... Bare stor og fin babymage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. oktober 2007 #589 Del Skrevet 8. oktober 2007 For å si det sånn Arwen, nå skjønner jeg VELDIG godt hva du mener....... En sånn kommentar til og jeg klabber ned den som sier det! Jeg vet! Og de sa ikke stor og fin babymage. Opptil flere brukte ordet DIGER! Det er ikke et hyggelig ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #590 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nyyyyydelig mage!! Men er ikke den ultralyden din litt sen? Jeg vil jo at du skal på UL nåååå Jo jeg syns jo egentlig det. Men den er i uke 20 og ultralyder skal visst være mellom uke 17 og 20 Men det er jo en evighet til å vente.................... eller føles hvertfall sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #591 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg vet! Og de sa ikke stor og fin babymage. Opptil flere brukte ordet DIGER! Det er ikke et hyggelig ord. eller ordet enorm, når man er fire og en halv mnd på vei blir noe merkelig... Men men, man får bare blokke det ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. oktober 2007 #592 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, jeg skjønner at folk synes jeg var stor to dager før jeg fødte, men til jul var både farmor og mormor sjokkert over hvor vanvittig stor jeg var. Mormor var overbevist om at jeg ventet tvillinger. Jeg var 5 mnd på vei til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #593 Del Skrevet 8. oktober 2007 litt.. For om to uker er jeg halveis... Men huff det er litt stress også når jeg tenker på alt som må kjøpes og fikses før babyen kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 8. oktober 2007 #594 Del Skrevet 8. oktober 2007 Å herregud! Halvveis allerede! :dåne: Det har gått fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 8. oktober 2007 #595 Del Skrevet 8. oktober 2007 litt.. For om to uker er jeg halveis... Men huff det er litt stress også når jeg tenker på alt som må kjøpes og fikses før babyen kommer... Når ble shopping stress ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. oktober 2007 #596 Del Skrevet 8. oktober 2007 Stress å shoppe? jeg tror jeg hadde alt utstyr etter to turer på Rudo jeg Og klær tok vi litt her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #597 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nei altså babytingene er jo morsomt å shoppe, men vi skal bytte ut seksjonen vi har i stua også skal vi kjøpe ny seng+ pusse opp soverommet. Og det er litt stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 8. oktober 2007 #598 Del Skrevet 8. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. oktober 2007 #599 Del Skrevet 8. oktober 2007 men vi skal bytte ut seksjonen vi har i stua også skal vi kjøpe ny seng+ pusse opp soverommet. Og det er litt stress. Det kan mannen gjøre. Du skal jo føde ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #600 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det kan mannen gjøre. Du skal jo føde ! Ja latså det blir jo han som må utføre det praktisk. Men jeg må jo planlegge og bestemme alt først vett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg