Lassie Skrevet 24. september 2007 #541 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg kan love deg (selv om jeg ikke vet det av egen erfaring) at det blir garantert MYE verre med sovingen etterhvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 24. september 2007 #542 Del Skrevet 24. september 2007 (det var ikke ment å være frekk altså..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. september 2007 #543 Del Skrevet 24. september 2007 Det er lov å synes litt synd på seg selv. Kvalme og ubehag om natta er ikke godt uansett hvor mye gravid man er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2007 Forfatter #544 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg kan love deg (selv om jeg ikke vet det av egen erfaring) at det blir garantert MYE verre med sovingen etterhvert!! Ja jeg har hørt rykter om det så jeg gleder meg ikke akkurat. Det er lov å synes litt synd på seg selv. Kvalme og ubehag om natta er ikke godt uansett hvor mye gravid man er! Litt så, men det holder med et syteinnlegg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2007 Forfatter #545 Del Skrevet 25. september 2007 Glemte forresten å fortelle at jeg ble påkjørt i går. Eller altså, ikke jeg men bilen min. Mens jeg sto utenfor den. Var på jobben som antagligvis ikke så den eller hva i all verden hun drev med. Så hun feide rett i førerdøren. Litt kjipt siden bilen ligger ute for salg nå, og jeg har kjøpt ny. Men men, får ikke gjort så mye med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. september 2007 #546 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg kan love deg (selv om jeg ikke vet det av egen erfaring) at det blir garantert MYE verre med sovingen etterhvert!! Skriver under på denne med veldig store bokstaver!!!! Glemte forresten å fortelle at jeg ble påkjørt i går. Eller altså, ikke jeg men bilen min. Mens jeg sto utenfor den. Var på jobben som antagligvis ikke så den eller hva i all verden hun drev med. Så hun feide rett i førerdøren. Litt kjipt siden bilen ligger ute for salg nå, og jeg har kjøpt ny. Men men, får ikke gjort så mye med det. Huff, så surt!! Men da så du vel hvem hun var, hun som kjørte på bilen din? Sånn at hun kan punge ut for å betale for skaden? Ellers tror jeg at jeg må kontakte jobben din og be dem åpne for msn igjen altså... Men jeg skal ut på farten idag også da. Det er forresten knallblå himmel, sol og 15 varmegrader her idag, så nå aner jeg ikke hva jeg skal ha på hverken meg eller Ephelille når vi skal ut... Det har jo liksom vært høst og kaldt så lenge nå. Men jeg skal selvsagt ikke klage over fint vær Kan forresten sende deg en mail som du kan kose deg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2007 Forfatter #547 Del Skrevet 25. september 2007 Ja gjør det `a. Føler meg så usosial for tiden.... Jeg sto rett bak bilen så jeg snakket jo med henne. Så det ordner seg nok med penger og sånn. Men er spent på hva det vil koste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. september 2007 #548 Del Skrevet 25. september 2007 Vet akkurat hvor kjipt det er å ikke få sove - sliter med det samme selv om dagen, så du kan bare syte såå mye du vil - du får masse medlidenhet fra meg Kjipt å få bilen påkjørt da, selv om det er hun andre som må betale er det likevel pes med verksted og diverse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. september 2007 #549 Del Skrevet 25. september 2007 Ja gjør det `a. Føler meg så usosial for tiden.... Jeg sto rett bak bilen så jeg snakket jo med henne. Så det ordner seg nok med penger og sånn. Men er spent på hva det vil koste.. Du, du kan jo logge deg på web messenger Forresten, så dølt med bilen! Tror jeg hadde blitt litt mer sinna enn deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2007 Forfatter #550 Del Skrevet 25. september 2007 Du, du kan jo logge deg på web messenger Hadde jeg bare kunnet det så, de har sperret alt. Msn, web msn, meebo, ebuddy etc.. Så neida her skal vi ikke være sosiale Forresten, så dølt med bilen! Tror jeg hadde blitt litt mer sinna enn deg... Ja det var kjipe greier, men det var nesten mer komisk en kjipt. Blir litt mye pes med å få fikset takst/verksted og etc før jeg reiser men det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2007 Forfatter #551 Del Skrevet 25. september 2007 Vet akkurat hvor kjipt det er å ikke få sove - sliter med det samme selv om dagen, så du kan bare syte såå mye du vil - du får masse medlidenhet fra meg Kjipt å få bilen påkjørt da, selv om det er hun andre som må betale er det likevel pes med verksted og diverse Jeg er bare dødsglad for at det ikke er jeg som må betale jeg, for det hadde vært penger jeg ikke har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2007 Forfatter #552 Del Skrevet 25. september 2007 Bare en halvtime igjen nå Skal rett på Pilates etter jobb og så videre derfra til neste trening så det blir lang ettermiddag i dag. Tror kanskje jeg skal få skvist inn en tur til XXL og få kjøpt nye treningssko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. september 2007 Forfatter #553 Del Skrevet 26. september 2007 Rakk turen innom xxl, og skoene var helt smashing! Ganske sliten i kroppen kjenner jeg, merker at det ble litt lang trening i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 26. september 2007 #554 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Så sprek du er! Kan du ikke sende over litt energi til meg også da? Jeg har ikke trent på flere måneder.. Endret 26. september 2007 av MrsP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. september 2007 Forfatter #555 Del Skrevet 26. september 2007 Bilen kommer på ca 15000,- Glad ikke jeg må betale det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 26. september 2007 #556 Del Skrevet 26. september 2007 Fikk tilbud om den jobben du vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 26. september 2007 #557 Del Skrevet 26. september 2007 Ny jobb Frysepulver ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. september 2007 Forfatter #558 Del Skrevet 27. september 2007 Fikk tilbud om den jobben du vet... Spennende. Hva tenker du? Kommer du til å ta den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. september 2007 Forfatter #559 Del Skrevet 27. september 2007 Glemte forresten å fortelle om enda en dårlig opplevelse med helse-Norge.. Da jeg fikk bestillt første time hos jordmor sa hun at jeg måtte dra til fastlegen for å ta noen blodprøver som måtte tas innen uke 12. Dette gjorde jeg jo dom avtalt. Samme dagen som jeg skulle til jordmor dro jeg innom legekontoret for å hente svarene på de prøvene. Der viste det seg at halvparten av prøvene manglet så det ble masse styr.. Endte opp med at jordmor sa at hun heller bare tok de på nytt og sendte de inn selv. Men så i går ringte hun, hun hadde vært borte siden jeg var der sist og nå når hun kom tilbake lå fortsatt prøvene mine i kjøleskapet. Altså er de nå for gamle til å bli sendt til lab`n. Så jeg må dit igjen i dag å ta og ta nye prøver igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2007 #560 Del Skrevet 27. september 2007 Er det mulig!? Men nå blir jo de prøvene tatt for sent... Men det går sikkert bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg