Ephemera Skrevet 21. september 2007 #521 Del Skrevet 21. september 2007 Fortell.... Nei, altså, jeg har bare fått tittelen "verdensvant" her på KG Mens du fremdeles er B-kjendis Ha en super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2007 Forfatter #522 Del Skrevet 22. september 2007 Her i heimen har forkjølesles-sesongen gjort sitt inntog. Jeg var dårlig tidligere i uken, mens sambo har fått det for fullt nå. Så ingen av oss sover veldig godt om natten nå, jeg finner ingen behagelig måte å sove og han bare hoster. Så hurra for høst og vinter...... NOT! Men men, om 6 dager er vi i et mye varmere strøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 22. september 2007 #523 Del Skrevet 22. september 2007 Skal dere ut og reise nå igjen?? Dere altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. september 2007 #524 Del Skrevet 22. september 2007 Nå har vi likedane støvletter Sambo kjøpte dem til meg når vi var i byen idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2007 Forfatter #525 Del Skrevet 22. september 2007 Skal dere ut og reise nå igjen?? Dere altså!! Er jo lenge siden nå da Nå har vi likedane støvletter Sambo kjøpte dem til meg når vi var i byen idag Nice.. De var skikkelig fine da, bortsett fra at jeg må strekke mine litt til. Men jeg kjøpte sånn spar som strekker skinnet og det funket dritbra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 22. september 2007 #526 Del Skrevet 22. september 2007 Er jo lenge siden nå da Kremt.. Dere var jo ute og reiste i forbindelse med mamma'n din sin dag, jo! Er ikke så lenge siden det da... Skal jeg si deg når jeg sist var ute og reiste sånn eller?!?! I 2004!!! *misunnelig* Neida - unner deg den turen vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2007 Forfatter #527 Del Skrevet 22. september 2007 Kremt.. Dere var jo ute og reiste i forbindelse med mamma'n din sin dag, jo! Er ikke så lenge siden det da... Skal jeg si deg når jeg sist var ute og reiste sånn eller?!?! I 2004!!! *misunnelig* Neida - unner deg den turen vettu! Ojj ja da reiser jo jeg ganske ofte i forhold;) Men blir nok en stund til neste gang nå. Og det var jo liksom site gangen det bare er oss to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. september 2007 #528 Del Skrevet 23. september 2007 Nice.. De var skikkelig fine da, bortsett fra at jeg må strekke mine litt til. Men jeg kjøpte sånn spar som strekker skinnet og det funket dritbra. De er jo lekre, men mine er trange fremme til tærne Det ante meg at det var en grunn til at jeg fikk tak i det siste paret i str. 41 i de tre butikkene her i byen - de er jo så spisse at jeg tror folk har gått opp en størrelse? Og til vanlig så får jeg på meg både 40 og 41. De kjentes helt greie ut når jeg prøvde de på, men når jeg går med dem, så blir det vondt... Men hva er det du blokker med? Og det er jo ikke skinn, men plast? Jeg har dem på meg nå også for å teste ut litt og se om de går ut, men jeg vurderer faktisk å levere dem tilbake... Synd, for de er virkelig fine... om enn litt vinglete, ihvertfall på parketten her hjemme. Og Ephelille synes de ser fryktelig gode ut å bite i Kan ikke la henne få gjøre det hvis jeg skal levere dem tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. september 2007 #529 Del Skrevet 23. september 2007 Men kan de blokkere web-msn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. september 2007 #530 Del Skrevet 23. september 2007 Men kan de blokkere web-msn da? Ja, på skikkelig slemme arbeidsplasser gjør de visst det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. september 2007 Forfatter #531 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, på skikkelig slemme arbeidsplasser gjør de visst det også... He he, ja. Der jeg jobber har de et godt sikringssytem og siden msn ikke er jobbrelatert så stengte de det Men vi fikk plutselig tilgang før sommeren, men den ble altså borte igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. september 2007 Forfatter #532 Del Skrevet 24. september 2007 111 dager igjen! Og bare 29 dager elelr noe til UL.. Og ikke minst 5 dager til ferie!!! Ellers er stemningen på jobb som den pleier. Gud så deilig det er å vite at man skal vekk herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. september 2007 Forfatter #533 Del Skrevet 24. september 2007 Er faktisk litt kvalm i dag, uvvant for meg som ikke pleier å ha symptomer i det hele tatt.. Syns faktisk synd på meg selv, selv om jeg dog egentlig ikke har grunn til det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. september 2007 Forfatter #534 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg saaaaavner msn............................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. september 2007 Forfatter #535 Del Skrevet 24. september 2007 Har bestillt tid for 3D UL er ikke før i desember da, men jeg liker å vite at jeg får plass Fy søren det blir moro altså... Må forresten bare nevne at hun damen var kjempegrei og boblet nesten over av informasjon. Sånne sentralborddamer skulle alle hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. september 2007 Forfatter #536 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg ser litt Viggo ut når det bare er jeg sm har skrevet i dagboken i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 24. september 2007 #537 Del Skrevet 24. september 2007 Får skrive litt jeg også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. september 2007 #538 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er også innom 3D blir stas. Vi var også i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 24. september 2007 #539 Del Skrevet 24. september 2007 3D UL blir spennende - selv om jeg synes de bildene ser litt freaky ut Jasså, litt kvalme på vei? Får håpe for din skyld at det var noe forbigående bare, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. september 2007 Forfatter #540 Del Skrevet 24. september 2007 Ja det håper jammen jeg også... Vil ikke begynne med kvalme nå.. ------------------------------------------------------------------------------ Skal absolutt ikke klage for jeg har jo ønsket over alt å bli gravid, men jeg er ikke helt fortrolig med dette å bli større.. Flere meg klumpete og tung alt nå. Og det er noen mnd igjen for å si det sånn..Sover ikke særlig godt om natta heller fordi jeg aldri ligger godt så jeg tror nok seng blir første prio når vi er tilbake fra ferie. Men men her er det bare å slutte å ha medlidenhet med seg selv for filleting. Dette har jeg valgt helt selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg