Ephemera Skrevet 19. september 2007 #501 Del Skrevet 19. september 2007 Noe sier meg at du kommer til å ta turen innom der. Å fytti rakkern... For to kjoler??? Nei, jeg skal prøve å la være... og jeg liker ikke å parkere i sentrum... Og ja, tollregninga avhenger jo av prisen på kjolene, men det var 25 % mva. og 10,7 % toll... Dritt! Og aporpos BIM - jeg måtte jo be sambo sperre den siden, for den er jo virkelig dritskummel!! Det står det jo alt for mye om ting som kan gå galt! Og en av jordmødrene på sykehuset snakket faktisk om den også, for de ble servert redselshistorier fra gravide, om ting som jordmødrene ikke visste at eksisterte... Så du kan med fordel holde deg unna den siden du også, Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. september 2007 Forfatter #502 Del Skrevet 19. september 2007 Nei, jeg skal prøve å la være... og jeg liker ikke å parkere i sentrum... Og ja, tollregninga avhenger jo av prisen på kjolene, men det var 25 % mva. og 10,7 % toll... Dritt! Og aporpos BIM - jeg måtte jo be sambo sperre den siden, for den er jo virkelig dritskummel!! Det står det jo alt for mye om ting som kan gå galt! Og en av jordmødrene på sykehuset snakket faktisk om den også, for de ble servert redselshistorier fra gravide, om ting som jordmødrene ikke visste at eksisterte... Så du kan med fordel holde deg unna den siden du også, Grace Jeg syns det forumet er så vanskelig å finne ut av så jeg bruker det ikke uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 19. september 2007 #503 Del Skrevet 19. september 2007 Jordmor har helt sikkert rett i at det er lurt å ligge unna sånne sider ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. september 2007 #504 Del Skrevet 19. september 2007 Også er jeg med i et sånt annet prosjekt om noe lunge/hjerte greier også. Så bra! Ser ikke ut som de kommer til å åpne den heller... :gråte:På jobben til ei venninne av meg bruker de msn på jobben for å kommunisere med hverandre. Kanskje du kan foreslå det hos dere? Glemte forresten å fortelle noe fra mandag, jordmor sa jeg måtte holde meg unna gravidsider på nettet. Hun sa at spesiellt BIM burde vært forbudt.. Og aporpos BIM - jeg måtte jo be sambo sperre den siden, for den er jo virkelig dritskummel!! Det står det jo alt for mye om ting som kan gå galt! Og en av jordmødrene på sykehuset snakket faktisk om den også, for de ble servert redselshistorier fra gravide, om ting som jordmødrene ikke visste at eksisterte...Trodde egentlig det var bra med sånne sider jeg. Er det bare skremselspropaganda på slike sider? Mye bedre med KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. september 2007 #505 Del Skrevet 19. september 2007 De er så esktreme på sånne sider. Absolut alt blir blåst opp. Er helt enig med jordmoren om at de burde forbys. Jeg holdt meg bare her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. september 2007 #506 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg er heller aldri på bim . Ræva side og fjortisjenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. september 2007 Forfatter #507 Del Skrevet 20. september 2007 Da er jeg endelig tilbake på jobb etter halve dagen på undersøkelser på sykehuset. Intresant det lille jeg forsto av det:) Viser seg forresten at vekten min hos jordmor på mandag ikke stemte for jeg har bare gått opp 1 kilo tilsammen siden jeg bla gravid! Gjett om det var gla`nyhet?!?!? Bedre med 1 kilo og ikke 4 som de trodde på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. september 2007 Forfatter #508 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg endte opp med å kjøpe støvlettene, men prøver å blokke de litt nå.. Usikker på hvordan det går men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 20. september 2007 #509 Del Skrevet 20. september 2007 *krysser fingrene* (må hoppe litt for 1 kg også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 20. september 2007 #510 Del Skrevet 20. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 20. september 2007 #511 Del Skrevet 20. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. september 2007 Forfatter #512 Del Skrevet 20. september 2007 Titten tei! Hei.. KOm plutselig til å tenke på at den store dagen er rett rundt hjørnet... Det blir så spennende altså... Skulle nesten tror det var jeg selv som skulle gjennom det;) så spent er jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. september 2007 #513 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg holder meg også bare til KG Så bra at du bare har gått opp bare 1 kilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. september 2007 Forfatter #514 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg savner msn på jobben jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. september 2007 #515 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg savner msn på jobben jeg.... Savner veldig at du er på msn jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. september 2007 Forfatter #516 Del Skrevet 21. september 2007 Savner veldig at du er på msn jeg også... Det var hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. september 2007 #517 Del Skrevet 21. september 2007 Oi, nå oppdaget jeg at jeg plutselig har blitt "verdensvant" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. september 2007 Forfatter #518 Del Skrevet 21. september 2007 Oi, nå oppdaget jeg at jeg plutselig har blitt "verdensvant" Fortell.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. september 2007 Forfatter #519 Del Skrevet 21. september 2007 112 dager igjen på denna drittjobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 21. september 2007 #520 Del Skrevet 21. september 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg