Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Håper det for nå føles ikke denne tiden noe ålright ut i det hele tatt..

Ingen av klærne mine passer ordentlig og jeg sover nesten ikek pga de dumme grublingene..

Håper det blir bedre når man kjenner et spark elle rnoe innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er tydligvis sutredagen min i dag, hormonene som jeg har fått i meg begynner å vise seg. Kviser over alt! Sånne store fjortiskviser!!

Skikkelig kult... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bedre snart :klemmer: Husker jeg tenkte to uker framover om gangen, om to uker har magen sikkert blitt større, og enda to uker så kan det hende jeg kjenner liv, osv.

Men, har enda dager der jeg er bekymret innimellom, så det går nok ikke heeelt over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanlig så vanlig å tenke slik, vennen :klem:. En liten trøst oppi det hele...

Forrige gang gikk jeg med gravidbukser i uke 8+0. I dag passer jeg fremdeles alle mine pregravide bukser. Rart, men deilig :Nikke:. Magen kommer fort nok.

Kviser er IKKE noe gøy :riste:. Heldigvis har jeg sluppet billig unna og har ikke en eneste en. I forfjor hadde jeg masse i pannen på dette tidspunktet, og jeg som aldri har hatt mer enn én om gangen.

Vet de på jobben det nå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu!!! Nettløs i hele 14 dager nå, og har tenkt masse på deg! Ser du sliter med de samme tankene som veldig mange gjør i begynnelsen av svangerskapet. Tenkte akkurat sånn, jeg også - begge gangene... Det går over når magen begynner å vokse og du kjenner bevegelse der inne, trøst deg med det. I løpet av 3-4 uker nå kjenner du liv, og da føles det hele også mye mer virkelig.

Takk for blogg-invitasjon! Men hvordan finner jeg den, da...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men prøv å tenke på at kvisene betyr at du er gravd! Sånn som jeg kunne tenke med kvalmen. :jepp:

Men jeg kjenner meg så godt igjen jeg også. Da jeg var like langt som deg på vei, hadde vel kvalmen gått over. Og jeg var jo syyyyk av angst den dagen jeg skulle på UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanlig så vanlig å tenke slik, vennen :klem:. En liten trøst oppi det hele...

Forrige gang gikk jeg med gravidbukser i uke 8+0. I dag passer jeg fremdeles alle mine pregravide bukser. Rart, men deilig :Nikke:. Magen kommer fort nok.

Kviser er IKKE noe gøy :riste:. Heldigvis har jeg sluppet billig unna og har ikke en eneste en. I forfjor hadde jeg masse i pannen på dette tidspunktet, og jeg som aldri har hatt mer enn én om gangen.

Vet de på jobben det nå?

:klem:

Jepp det vet det. De har visst det ganske lenge pga at jeg var åpen om forsøket. :)

Hellu!!! Nettløs i hele 14 dager nå, og har tenkt masse på deg! Ser du sliter med de samme tankene som veldig mange gjør i begynnelsen av svangerskapet. Tenkte akkurat sånn, jeg også - begge gangene... Det går over når magen begynner å vokse og du kjenner bevegelse der inne, trøst deg med det. I løpet av 3-4 uker nå kjenner du liv, og da føles det hele også mye mer virkelig.

Takk for blogg-invitasjon! Men hvordan finner jeg den, da...? :klø:

Under blogger. ;)

Hjelper hvertfall at det ikke bare er meg.

Når jeg fortalte det til noen på jobb her i stad så mente de at jeg var overhysterisk, og alt for stresset.

Jeg må bare le litt jeg :ler:

Hormoner er visst ikke så lett...

Er ikke pent å le;)

Men prøv å tenke på at kvisene betyr at du er gravd! Sånn som jeg kunne tenke med kvalmen. :jepp:

Men jeg kjenner meg så godt igjen jeg også. Da jeg var like langt som deg på vei, hadde vel kvalmen gått over. Og jeg var jo syyyyk av angst den dagen jeg skulle på UL...

Huff UL ja, det er jo så leeeenge til...

Men skal til jordmor neste uke da.

Nå er det heldigvis bare 1 arbeidsdag igjen så skal jeg reise bort til byen til Kylling! Det gleder jeg meg til. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett med alle hormonene nei. Jeg har også kviser... Og jeg som endelig var ferdig med uren hud-perioden etter ungdomstida... :ler:

Lykke til hos jordmor da. Husk at det ikke er alle som har så mange tegn på at de er gravide. Du er like gravid for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Håper de vonde tankene forsvinner fortere enn svint! *jage bort*

Får håpe det fine været holder seg til helga! Byen er nemlig kun fin dersom sola skinner. Er det gråvær så er den verdens tristeste lille filleby.

Du har vel fullt program mens du er her, men jeg sender deg en PM med tlf. nr i tilfelle du får tid til en kaffe:). Hadde vært koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Håper de vonde tankene forsvinner fortere enn svint! *jage bort*

Får håpe det fine været holder seg til helga! Byen er nemlig kun fin dersom sola skinner. Er det gråvær så er den verdens tristeste lille filleby.

Du har vel fullt program mens du er her, men jeg sender deg en PM med tlf. nr i tilfelle du får tid til en kaffe:). Hadde vært koselig.

Har nok absolutt tid til det, de andre kommer nok til å konsentrere seg mest om å gå på fylla og det kan bli litt kjedelig i lengden for den som ikke drikker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...