Gå til innhold

Gravide Grace.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke magen min syntes noe særlig før uke 17/18 jeg heller (så vokste den i kjempefart! ) Så jo litt chubby ut, men babymage hadde jeg ikke så tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig vennen, dette fortjente du!!! :klemmer:

Kooooos deg med magen

Skrevet

Nok en helg har gått.

Hvor blir tiden av?!?!?!

Bare fire dagers uke denne uken :)

Også ser det ut som det snart blir ny bil på meg. Helt ny..

:hoppe:

Skrevet
Hvilken bil da? :)

Subaura Impreza 2008 modellen. Kommer til Norge snart :)

Skrevet

Oi - ny bil og baby i magen!! Hvordan ser den bilen ut da? Har du bilde? Er det en bil med plass til masse barn? :ler: Jeg har jo null peiling på biler... Og jeg vil ikke ha noe annet enn den lille Yarisen min. Men vinner jeg i lotto, så skal jeg vurdere å bytte den ut med den nyeste Yarisen, bare for å være kuuuul :)

Skrevet

Den ligger på www.subaru.no

PÅ siden står det; NYe subaru Impreza også kommer man inn i kundemagasinet. Der er det bilde av den. Den er så ny at de ikke har lagt den ut på siden sin enda.

Skrevet

Noen som husker hvor man fikk bestillt sånn gravid piercing?

Vet jeg hadde en link en gang men nå finner jeg det jo ikke noe sted.

Skrevet

Jeg håper dette er fleip altså...G-streng

Og butikkene skryter av at de har etablert seg fordi det skulle finnes moderne, freshe mammaklær... Ehh, javel!

Skrevet

Hehe, gravid-string har vært på markedet i flere år ;) Ikke det peneste, men liker man ikke annet enn string så...

Skrevet

Så funker de vanlige strintrusene fint de også :)

Jeg har bare brukt det hele svangerskapet uten problemer.

Skrevet
:fnise: for en fæl truse. Har ikke helt skjønt greia med mammatruser jeg da, vanlige fungerte da helt fint.
Skrevet
Så funker de vanlige strintrusene fint de også :)

Det regnet jeg jo med, men det var bra å høre. Tror en hjemme hadde fått dåner`n om jeg hadde kommet med den der....... :fnise:

Skrevet
:ler: for ei truse. Bruker mine vanlige enda jeg, går så fint så :)
Skrevet

man har jo gjerrne trusa under magen, så vanlige funker jo helt greit ja. Det eneste er vel derosm man legger mye på seg på lårene/hofta.. men da er det jo bare å kjøpe en store str..

man trenger vel ikke ha en som går langt oppover magen fordet..

eller kanskje det er praktisk dersom man fryser mye på magen :ler:

Skrevet

Har hatt en fæl natt. Begynner å bli kokko i hodet.

Syns plutselig ikke jeg ser gravid ut, føler at det ikke er noe i magen osv osv.. Sovnet vel rundt halv fem eller noe. Helt ødelagt når jeg dro på jobb. Er litt bedre nå men tenker fortsatt litt på det..

Jag börjar bli pling i hovudet! :fnise:

Skrevet

Enten det, eller så er du helt normal :fnise: Kjenner meg så igjen, enkelte netter jeg har drømt at jeg har mista, eller at noe har vært galt, og da har jeg våknet, helt utslitt og gått og kjent på den angsten hele dagen :sjenert:

Bare vent, du kommer tidsnok til å kjenne deg meget gravid - håper du greier å nyte tiden du er i nå, det er den beste :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...