Grace Skrevet 4. september 2007 Forfatter #361 Del Skrevet 4. september 2007 Gikk bra i går.. Var litt ubehaglig noen ganger men virket som de andre ikke tenkte som meg. Heldigvis var det en annen gravid der også Ellers er jeg tilbake på drittjobben i dag.... *bare124dagerigjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 4. september 2007 #362 Del Skrevet 4. september 2007 Du kan ikke ta opp det som plager deg med personalsjefen eller tillitsvalgte da? Det nytter ikke klage når man ikke klager til riktige personer vet du. Og når du har peronalsamtale med sjefen din skal man kunne ta opp slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. september 2007 Forfatter #363 Del Skrevet 4. september 2007 Du kan ikke ta opp det som plager deg med personalsjefen eller tillitsvalgte da? Det nytter ikke klage når man ikke klager til riktige personer vet du. Og når du har peronalsamtale med sjefen din skal man kunne ta opp slike ting. He he joda men er vel sjefen som er det største problemet.. Jeg er jo ikke akkurat den som legger fingrene mellom så jeg har sagt det til henne diorekte men ser ikke ut til at hun gjør noe med det. Og den tillitsvalgte er veldig flink til å prate å være helt enig men gjør ikke en dritt. Men samme f, 124 dager igjen!! En på jobben er en mnd lenger på vei enn meg, også har hun mistet... Virker som hun tar det bra, hun har ihvertfall jobbet hele tiden.. Skjønner ikke at hun klarer jeg, hadde det skjedd meg hadde jeg hvertfall ikke tenkt på jobben... Er litt stygt å si det da, men hun har jo røyket hele tiden. Og jeg er av den oppfatning av at det kan være påvirkende faktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 4. september 2007 #364 Del Skrevet 4. september 2007 De sier at røyking ikke skal ha noe å si i starten fordi mor og barn ikke er koblet sammen på den måten enda :eh... Ja det var bra forklaring Men min sykepleier nevnte noe om det, men om det var en unnskyldning til å kunne røyke selv vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. september 2007 Forfatter #365 Del Skrevet 4. september 2007 De sier at røyking ikke skal ha noe å si i starten fordi mor og barn ikke er koblet sammen på den måten enda :eh... Ja det var bra forklaring Men min sykepleier nevnte noe om det, men om det var en unnskyldning til å kunne røyke selv vet jeg ikke Jeg har hørt det samme før jeg også, men mener vel likevel at det umulig kan være bra for babyen anyway da. Og når man er fire mnd på vei burde vel det som skal være av "koblinger" være ferdig vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. september 2007 Forfatter #366 Del Skrevet 4. september 2007 Fortsatt lyst på stupedama pastiller.... Men lenge siden jeg har sett det. Finns de enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackjack Skrevet 4. september 2007 #367 Del Skrevet 4. september 2007 Måtte komme inn og gratulere her og! (og må innrømme jeg har spart på linken til Dior-smokken, og blir "inspirert" med jevne mellomrom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. september 2007 #368 Del Skrevet 4. september 2007 Dior-smokke?? Har du fremdeles link? Kan ikke huske å ha sett Stupedama-pastiller på lenge, men har ikke sett etter det heller da... Det var i alle fall Brynild som hadde det. Dem husker jeg så godt fra da jeg var lita De beste var de som var litt myke og ikke seige Men du kan prøve å undersøke på Mix-kiosker f.eks. De pleier ofte å ha sånne litt spesielle ting. Lover å se om jeg ser det noe sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. september 2007 Forfatter #369 Del Skrevet 5. september 2007 Har vel ikke så mye å si i dag, annet enn 123 dager igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. september 2007 #370 Del Skrevet 5. september 2007 Joda, de har stupedama ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 5. september 2007 #371 Del Skrevet 5. september 2007 Diorsmokk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. september 2007 Forfatter #372 Del Skrevet 5. september 2007 Joda, de har stupedama ennå! Da må jeg nok på stupedamajakt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. september 2007 Forfatter #373 Del Skrevet 5. september 2007 Så hyggelig at BJ var innom!! Takk for gratulasjon, igjen;) Jo altså historien om denne dior smokken var at jeg så den i et butikkvindu i Østerrike når vi var på ferie. Men da var jeg jo bare 6 uker på vei, og dessuten var butikken stengt. Jeg hadde nok kjøpt den uansett om jeg hadde fått tak i den men vi reiste mange timer før butikken åpnet så det var liksom ingen mulighet. Slenger med en link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 5. september 2007 #374 Del Skrevet 5. september 2007 Du så altså ingen pris? Jeg fant forresten en masse fine babyting her..... Sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 5. september 2007 #375 Del Skrevet 5. september 2007 ah, du har jo funnet det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. september 2007 Forfatter #376 Del Skrevet 5. september 2007 ah, du har jo funnet det selv Og jeg har lyst til å kjøpe alt som er der... Spørs vel om ikke pappaen til babyen får litt hetta om babyen bare skal kles opp i Dior..... Han er litt bekymret for hvordan det blir om det blir jente, for jeg har jo så mye rosa tøy selv og om babyen får også så tror han aldri klærne hans vil bli vasket.. Eller antagligvis bli farget rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. september 2007 #377 Del Skrevet 5. september 2007 Hei! Takk for fint innlegg i dagboka mi. Er godt for meg å vite at du har vært gjennom det samme som meg og faktisk blitt gravid på første prøverørsforsøk. Du skal ikke se bort ifra at det vil bli en del masng og spørsmål fra meg etterhvert! Din historie gir meg håp og inspirasjon, så tusen takk for at du er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. september 2007 Forfatter #378 Del Skrevet 5. september 2007 Hei! Takk for fint innlegg i dagboka mi. Er godt for meg å vite at du har vært gjennom det samme som meg og faktisk blitt gravid på første prøverørsforsøk. Du skal ikke se bort ifra at det vil bli en del masng og spørsmål fra meg etterhvert! Din historie gir meg håp og inspirasjon, så tusen takk for at du er her! Di kan jo ikke skrive så rørende til meg, jeg er full av hormoner å begynner jo bare å grine........... Bare spør i vei! Jeg vet selv hvor godt det er å ha noen som er i samme situasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 5. september 2007 #379 Del Skrevet 5. september 2007 Og jeg har lyst til å kjøpe alt som er der... Spørs vel om ikke pappaen til babyen får litt hetta om babyen bare skal kles opp i Dior..... Han er litt bekymret for hvordan det blir om det blir jente, for jeg har jo så mye rosa tøy selv og om babyen får også så tror han aldri klærne hans vil bli vasket.. Eller antagligvis bli farget rosa Ja jeg tenkte litt på han nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. september 2007 Forfatter #380 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Ja jeg tenkte litt på han nå ja Men EN Dior smokk kan jo babyen få da.... Edit: Dior-ikke Sior.... Endret 5. september 2007 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg