Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har opplevd at deres partner har hatt en venn som ikke kjenner besøkelsestida si. Eksempel: Er hos dere på besøk 5 dager i uka, mange timer om gangen og ofte overnattende?

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Hva med å ta det opp med partner?

Gjest Gjest
Skrevet
Hva med å ta det opp med partner?
Det har ingenting med spørsmålet til trådstarter å gjøre. Er det virkelig så vanskelig å forholde seg til det trådene her handler om?
Skrevet

Ja, min kjære har ( dvs hadde) en slik bekjent. Kom omtrent hver dag, spiste mer enn gjerne middag her og syntes det var en glimrende ide å heller kræsje på sofaen her etter bytur framfor å bruke penger på taxi hjem ( vi bor sentrumsnært).

Løsningen? Tok det opp med min samboer; hans kompis, hans problem!

Skrevet
Det har ingenting med spørsmålet til trådstarter å gjøre. Er det virkelig så vanskelig å forholde seg til det trådene her handler om?

Voldsomt så gretne vi var i dag, da!

Skrevet

Foreldrene mine hadde en slik venn da jeg vokste opp. Han kom gjerne rundt middagstider, og ble hjemme hos oss hele kvelden. Jeg tror han var ensom og at han hadde dårlig råd. Foreldrene mine tok en prat med ham til slutt, og da fant han seg noen andre å besøke i stedet. :ler:

Gjest lillebøll
Skrevet

Og svaret ditt har ikke noe med trådstarter eller meg å gjøre, så stikk.

Skrevet

ja har en glimrende ide: hva med å ikke låse opp døra eller ta telefonen når du vet vedkommende vil komme til dere? prøv det først.... er han smart nok, skjønner han tegninga,DRA FOR GARDINENE OGSÅ

Gjest Gjest_Netta_*
Skrevet

Sambo har en sånn venn... Prøver å se det beste i situasjoen jeg. Vet han akkurat har gått igjennom ett tøft samlivsbrudd og føler seg nok ensom og synes det er trist å komme hjem alene til ett tomt hjem. Her er det så mye unger og mennesker og dyr og venner at en voksen til nesten bare er ett pluss... Dessuten er han hjelpsom, så sambo får hjelp til å male, klippe plenen og sånn.. Og han er flink til å handle med seg til ungene og sånn, så jeg prøver å bare se på det som en fase... Men litt irriterende på lørdagskvlden, når alle barna er hos sine andre foreldre, tulla sover og man gleder seg til å åpne rødvinsflaksen og kose i armkroken.. Men men, tror det løser seg av seg selv

Skrevet

jamen da skal du si at du er sliten etter en hard uke, og har bestemt at du og sambo vil ha lørdagene for dere selv.....eller at dere må snakke ut om noe for tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...