Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan jeg får sletta ordene som er søkt på i googlefeltet.

Har kjørt både ad-aware og CrapCleaner, og den fjerner logger og slikt, men ikke de søkeordene.

Så det er slik at når jeg f.eks skriver bokstaven S i googlefeltet, så kommer alle ord som noen har søkt på på S opp.

Noen som vil hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bruker du firefox? Gå på ekstra, deretter innstillinger, "databeskyttelse" (har ett annet språk, vet ikke hva det heter på norsk) og så må du ta ut en hake på den nest øverste.

Skrevet

Nope, jeg bruker internet explorer.

Har også fjernet informasjonskapsler, men disse søkeordene er der fortsatt :tristbla:

Gjest marihan
Skrevet

Trykk på ordet slik at du har merket det (at det blir blått), deretter trykker du på delete-knappen på tastaturet ditt.

Skrevet

Wow :sol:

Tusen takk!

Gjest marihan
Skrevet

Ja, det er bare å spørre hvis d er noe mer dere lurer på ;) hehe, har egentlig ikke så mye peiling sjøl, men akkurat dette visste jeg..

Skrevet

Bruker du nyeste ie? Jeg får opp clear history på min når jeg trykker pil ned ved siden av søkefeltet. Litt tungvindt å merke alle ord for å slette.

Gjest marihan
Skrevet

Hvis du vil slette alle ordene trykker du bare control og a samtidig, etter at du har merket ett ord.

Skrevet
Hvis du vil slette alle ordene trykker du bare control og a samtidig, etter at du har merket ett ord.

Skjer ingenting når jeg prøver det på min maskin..

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette funka for meg! Men, hvordan får jeg sletta side-loggen øverst på sida? Der du skriver www.forum.kvinneguiden.no for å komme hit osv... Det blir jo bare lagret de sidene jeg har gått inn på?

Gjest marihan
Skrevet

Gå inn på "verktøy" på den øverste linja.. så trykker du på "alternativer for internett", deretter trykker du på slett logg ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Nope, jeg bruker internet explorer.

Har også fjernet informasjonskapsler, men disse søkeordene er der fortsatt :tristbla:

For å ikke lagre søkeord i internett eksplorer gå på verktøy, så på alternativ for internett, så på innhold, så på autofullfør på innstillinger. Der kan du fjerne det som du ikke vil skal bli automatisk lagret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...