Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fridatjei
Skrevet

jeg og min samboer har nå tenkt å skaffe oss hus. Har da fått tips om å kjøpe ferdighus. noen som har erfaring med de?? Jeg synse det ser litt for lett ut å lage, og er redd kvaliteten er så som så med. Nå er det jo endel penger å legge ut, så jeg vil ikke bare ta sjansen heller. De vi har sett på er husene fra alvsbyhus. Noen som vet om disse er bra??!

Er veldig takknemlige for svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen personlige erfaringer, men søstra til en kompis og samboeren hennes kjøpte et älvsbyhus og er veldig fornøyde..

Det eneste de gjorde var å sørge for at det sto en grunnmur klar, med strøm og vann på anvist sted, så fiksa älvsyhus resten.

Huset var satt opp på en dag og det var lys i huset samme kvelden.

Jeg har veldig god tro på slike hus, da det er en leverandør å forholde seg til, som har alt annsvar, ikke en rørlegger, en elektriker osv.

Jeg vet ikke hvor store variasjonsmuligheter man har, men det ser jo ut som man har litt fra hjemmesidene i allefall.

Lykke til som huseiere! :-D

Gjest fridatjei
Skrevet

tusen takk for svar! Er ikke så lett å vite om en kan stole helt og fullt på det som står på hjemmesidene deres. Syns det er mer ærlig å få vite av folk som har erfaring.

Så de hadde altså flyttet inn samme dag?! Det høres jo helt utrolig ut. Men de satte opp grunnmuren selv? Iflg alvsby sine sider på nettet var det noe som følgte med, etter slik som jeg skjønte det. Jaja, syns uansett det er et billig hus jeg da. Har bestilt katalog som vi skal se litt på. Også er det om vi får ordna oss tomt da. Men driver på med saken :) Spennende tider dette!!! :sol:

• 3 uker senere...
Skrevet

Mitt tips er å velge en annen leverandør, en som er mer seriøs og faktisk leverer det som skal leveres. Har selv akkurat fått medhold i Boligtvistnemnda, og de er ikke nådige. Blant kommentarerene fra nemnda omtales det dårlige fagarbeidet som utføres av Älvsbyhus sine håndverkere.

Sjekk debattene på

www.sol.no og

www.familiengundersen.net

Si ifra om det er mere dere vil vite, så får dere en e-postadresse.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...