Gjest Marina (34) Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Det har seg slik at jeg traff en mann på fest og han virket ganske klar for én ting...vi er begge voksne - og endte opp sammen og gjorde "alt". Vi har sett på hverandre en stund, så det var ikke første gang vi møttes. Vi bor ikke langt unna hverandre...likevel er det jeg som har tatt initiativ til kontakt etter vi var sammen. Vi har et par felles interesser også. Jeg føler meg masete som sender meldinger til ham fordi jeg er litt interessert...(og kjeder meg litt). Han svarer - men han er litt usikker. Og han tar ikke akkurat initiativ. Jeg klarer ikke å la være å tenke på ham og kunne tenkt meg å bli litt bedre kjent. Jeg er dessuten ekspert på å sende ut miksede signaler og angrer alltid etter at jeg har meldt fra om at jeg ikke er ute etter forhold. What to do?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Slutt å kontakte ham. Om han er interessert, så ringer han innen en uke til ti dager. Om han ikke ringer i den tiden, kan du be ham om en date på et spesiellt tidspunkt. Vil han ikke det, kan du glemme ham. Om han er usikker, hjelper det ikke å presse på for mye.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 ...Om du lar ham ta kontrollen mer i den innledende fasen, blir han mer sevsikker, fordi mannen forventer av seg selv å være iniativtaker i denne fasen. Tar du kontrollen, blir han usikker. Det blir for maskulint fra din side i denne fasen.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Takk for svar. Jeg sendte ham en melding og nevnte..xx..diverse. Han svarte med at vi måtte ta en kaffe sammen snart. Det må vel bety at han ikke hater meg eller synes jeg er like fæl som Miss Piggy, liksom. Håper han har vett nok til å ikke foreslå kaffe hvis han er uinteressert.
Gjest Tanita Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Vent til han tar kontakt nå, og ikke foreslå noe selv, la han foreslå den kaffen iallefall hvis han mente det. Er han interessert tar han jo kontakt iløpet av en dag eller to. Gjør han ikke det, er han ikke interessert og det er bare å glemme han.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Vent til han tar kontakt nå, og ikke foreslå noe selv, la han foreslå den kaffen iallefall hvis han mente det. Er han interessert tar han jo kontakt iløpet av en dag eller to. Gjør han ikke det, er han ikke interessert og det er bare å glemme han. Det er jo veldig flaut å møte på ham dersom han ikke foreslår den kaffen. Da vet han liksom at jeg la noe mer i det enn han. Så vet han jo tydeligvis at jeg er litt interessert. Han kan jo ha sagt det med kaffen bare for å si det men aldri initiere det. :kaffe: Jeg tar ikke mer kontakt nå og lar det være opp til ham. Spennende blir det uansett.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Ja, kan jo det... Med forbeholdt om dette: http://www.vgb.no/4826/perma/22181/ (altså at han faktisk ikke er interessert). Hm.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Det må vel bety at han ikke hater meg eller synes jeg er like fæl som Miss Piggy, liksom. Disse negative tankene om deg selv må du bare rive ut av hodet ditt med en gang. Du må prøve å bygge opp litt selvtillit. Om han merker slike holdninger hos deg, vil han aldri ringe. Ingen løper etter en jente som viser seg livredd for at folk skal hate henne eller synes hun er stygg. I dette stadiet har han ingen slik medlidenhet for deg. Han kommer til å løpe i fra så fort han kan om du viser slike holdninger nå.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Disse negative tankene om deg selv må du bare rive ut av hodet ditt med en gang. Du må prøve å bygge opp litt selvtillit. Om han merker slike holdninger hos deg, vil han aldri ringe. Ingen løper etter en jente som viser seg livredd for at folk skal hate henne eller synes hun er stygg. I dette stadiet har han ingen slik medlidenhet for deg. Han kommer til å løpe i fra så fort han kan om du viser slike holdninger nå. Har vel de holdningene gjemt fra ham (får jeg håpe). Får prøve å bygge opp litt selvtillit. Burde ha all grunn til å ha det.
Gjest lissi32 Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Nå skal jeg være ærlig og jeg snakker av egen erfaring. Er du interessert i en fyr, så for all del ikke hopp i køya med han på første møte, det blir sjelden et forhold ut av det, og da har han jo fått det han var ute etter. Ved å være litt mystisk og tilbakeholden, samt ha et ønske om å bli litt kjent først, gjør det lettere å utvikle et bekjentskap som kan bli noe mer enn å begynne i feil rekkefølge. Vil du KUN knulle fyren, så kjør på, men liker du han, VENT!!! (ofte tenker menn at det var for enkelt...) :O(
mamut75 Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Signerer denne , desverre... Denne oppfatninga har jeg egentlig alltid hatt av menn , at dersom du har sex med dem veldig tidlig istedet for å leke litt rundt først går liksom futten litt ut av dem . Fått testa denne hypotesen med en fyr jeg har et sex forhold til nå ... Han er den eneste jeg noengang har hoppa til køys med veldig tidlig og han er den av alle de jeg har vært borti så langt , sm har behandlet meg dårlig . Akkurat for meg så gjør det ikke så mye , siden jeg ikke ønsker noe annet enn en sexuell relasjon til ham , men regelen er iallefall bekreftet nå på en måte .
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 ok, jeg har ikke den hypotesen, men derimot hvis du har sex med dem første gangen, tenker de: det er bare å ringe, så har jeg en heftig natt.... men har du gjort den tabben på en måte å gjøre det første kvelden, kan dujo leke litt hard to get etterpå, f.eks han ringer deg en dag og du skal da ikke ringe tilbake igjen...vent noen dager, helst en uke, og skriv en melding.... da forstår han INGENTING
Gjest Marina (34) Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Jeg har spilt de spillene før...og har alltid vært snill pike og aldri hatt sex med menn før det har gått noen uker eller måneder. For første gang blir dette litt "se hvordan det går", ingen krise om det ikke blir forhold men heller ikke om det blir det. Jeg er altså ikke på knærne etter ham som i "kan vi gifte oss" men mer som i "spennende at det skjer noe". Spenning er en bra ting i motsetning til stillstand. :rosasmil:
prinsessa Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 Nå skal jeg være ærlig og jeg snakker av egen erfaring. Er du interessert i en fyr, så for all del ikke hopp i køya med han på første møte, det blir sjelden et forhold ut av det, og da har han jo fått det han var ute etter. Ved å være litt mystisk og tilbakeholden, samt ha et ønske om å bli litt kjent først, gjør det lettere å utvikle et bekjentskap som kan bli noe mer enn å begynne i feil rekkefølge. Vil du KUN knulle fyren, så kjør på, men liker du han, VENT!!! (ofte tenker menn at det var for enkelt...) :O( Det gjorde jeg første kvelden og nå har vi vært gift i 6 år og har 2 barn
Gjest lissi32 Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 Sa jo ikke at det ikke kan gå, sier bare hvordan menn generelt tolker det om man hopper det køys første kvelden. Det som har skjedd med dere to over, kaller jeg kanskje "kjærlighet ved første blikk" eller utrolig god kjemi, og det måtte bare bli dere. Men det er ikke dagligdags at det smeller for begge samtidig. Joda, mange blir sammen etter et knull på byen, jeg sier bare at er du skikkelig interessert i en fyr, kan man prøve å spare seg noen dager/dater. Jeg snakker av egen erfaring:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå