Rexina Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Har aldri brukt solpudder før, men har sett flere som har brukt det og det gjør en drastisk forskjell så jeg vil prøve det jeg også Jeg har gul undertone, ganske lys. Buker den lyseste fargen i IsaDora mineralfoundatin (Light Apricot). Har blågønne øyne, gyllenblondt hår. Hvilken farge passer meg best? Og blondes/brunettes eller vanlig terracotta-pudder?
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Tja, vil tro at blondes eller nr 20 fra Guerlain vil passe bra.
Parfumfreek Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Tja, vil tro at blondes eller nr 20 fra Guerlain vil passe bra. Enig! Blondes har jeg ikke sett, men 20 har iallefall gul undertone for lys hud. Jeg har gul tone i huden, men har litt mørkere hudtone - bruker derfor no 2
Gjest Blanca Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har gultonet hud som er lys på vinteren, men ganske så brun nå på sommeren. Bruker derfor no 20 til vinterbruk, og no 2 på denne årstiden.
Rexina Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 jeg er blek hele året (er ikke så glad i å sole meg), så da passer nok 20 bra:) Men er ikke blonds for de med rosa undertone?
kitekatt Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er mørk, men har veldig lys hud med gul undertone, og jeg liker veldig godt det Lyseste solpudderet fra Bodyshop
Rexina Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 Har sjekka litt mer rundt, og det virker som om nr 20 er veldig orange. Da likte jeg bedre Terracotta Light (blondes/brunettes). Men er det noen som vet om brunettes er mørk eller om blondes er veldig rosa? Kler absolutt ikke rosatonede foundations/pudder.. Hadde blitt veldig takknemlig for svar:D
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg har den for brunetter, den er absolutt ikke for mørk. den gir nesten litt for lite farve, da det er et solpudder jeg bruker mer til festlige anledninger pga at det inneholder glitter. Det som er nr 20 er i en veldig fin og naturlig farve, elsker det rett å slett, et av mine must å ha. Det bruker jeg på vinteren når jeg ikke har så mye farve fra før av.
Rexina Skrevet 1. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2007 Men jeg trodde greia med solpudder er at man får en fin glød, og ser friskere ut, ikke at man blir brun? jeg vil i alle fall bare se strålende ut:) Det er derfor jeg ikke vil ha de ensfarga, for jeg tror det blir litt over the top.. Har prøvd noen solpuddre før, men de legger seg bare som striper i ansiktet, og jeg ser gusten og stygg ut..
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Jeg har aldrig opplevet at Guerlain eller andre solpudder blir ugjevn, men jeg holder meg til gode produkter. Kansje du bruker en dårlig kost? Det er vel så viktig at den er av litt kvalitet. Får en gjevn glød og en fin farve jeg iallefall av Guerlain sine.
Rexina Skrevet 5. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2007 Å, han fikk tak i Brunettes, og jeg er STORFORNØYD:D Har aldri sett så frisk og opplagt ut. Det solpudderet er bare herlig! Det er noen som har nevnt i andre tråder at lukta på dette er så ille. Kna skjønne dere godt, men for meg lukta det nyyydelig. Minner meg om bestemor som gikk bort da jeg var 4 år:) kommer nok til å bli glad i dette:D
Parfumfreek Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Så fint da :icon_smile: Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg finne den på nettet da. Ser veldig lekkert ut - fikk lyst på jeg også (enda jeg akkurat har kjøpt meg ny no 2 ..)
Rexina Skrevet 6. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. august 2007 det er helt herlig:) Jeg er ganske blek men denne gav meg enfin glød og en gylden farge. Var ikke så dramtaik, men nok til at jeg så mere frisk og opplagt ut. ANBEFALES til alle som ikke har så mye farge:)
Mediocre Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Enig! Kjøpte Brunettes for en uke siden, veldig fornøyd
Gjest TaraTarantell Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 det syns jeg ikke er noe bra. fikk det av eksen min. han var til sjøs tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå